שתף קטע נבחר

נתניהו בחגיגת יום ההולדת של רעייתו: "בעולם מבינים את העוצמות של שרה"

שרה נתניהו חגגה יום הולדת 60 בנוכחות כ-100 קרובי משפחה וחברים. ראש הממשלה אמר באירוע כי רעייתו "עוזרת למדינה שלנו ופותחת דלתות. רואים את זה בכל מקום". צפו

 

 

 

 

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו חגגה אמש (ג') יום הולדת 60 באירוע שהתקיים במסעדת "דקס" בטבריה. בחגיגת יום ההולדת השתתפו כ-100 איש, בעיקר קרובי משפחה וחברים של בני הזוג נתניהו, אך לא נכחו שרים או חברי כנסת. גם הבן הצעיר אבנר, שנמצא בחו"ל, לא השתתף, ושלח לאמו ברכה מצולמת. את האירוע הנחה חבר המשפחה, הבדרן מוטי גלעדי.

בנימין נתניהו חגיגת יום ההולדת 60 לשרה נתניהו ()
רה"מ בנימין נתניהו ורעייתו שרה בחגיגת יום ההולדת

בנימין נתניהו חגיגת יום ההולדת 60 לשרה נתניהו ()
בנימין נתניהו חגיגת יום ההולדת 60 לשרה נתניהו ()

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר באירוע: "אני נפגש עם הרבה מנהיגים ברחבי העולם, הרבה. וגם עם המנהיגים הגדולים ביותר בעולם. עכשיו, אני הולך לגלות לכם משהו. זה סוד בינלאומי, זה לא סוד מדינה, זה סוד בינלאומי. מי שמגיע לתפקידים האלה ומי שמצליח להישאר בהם, אלה בדרך כלל לא אנשים טיפשים. הייתי אומר לכם, אלה אנשים מאוד מאוד חכמים".

 

"כשהם רואים את שרה, והם מדברים עם שרה, הם מבינים מיד, הם מבינים מיד איזה עוצמות יש לה", הוסיף נתניהו. "היא עוזרת למדינה שלנו. היא פותחת דלתות. הם מעריכים והם מאוד מאוד חכמים. צריך לראות את זה. ראינו את זה עכשיו בעומאן, במוסקבה, בקרמלין, רואים את זה בכל מקום, בוושינגטון. שרה פותחת דלתות למדינת ישראל".


פורסם לראשונה 06/11/2018 23:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים