שתף קטע נבחר

חיסול ליד בי"ס בחולון: גבר נרצח ברכב, היורים נמלטו

ירי באחד הרחובות הראשיים בעיר: שני אופנוענים התקרבו לחלון מכונית ברחוב ההסתדרות ופתחו באש מטווח קצר. הקורבן, בן 42, התנגש בעמוד - ונהרג. הירי אירע סמוך מאוד לשני בתי ספר, תלמידים לקו בחרדה

 

 

חיסול באחד הרחובות הראשיים של חולון: גבר ששהה ברכב נורה למוות היום (ב'), מעט אחרי השעה 8 בבוקר, מירי מאופנוע ברחוב ההסתדרות בעיר. כוחות רבים הוזעקו למקום, וחובשים ופרמדיקים של מד"א החלו בביצוע פעולות החייאה בגבר שהיה במצב אנוש, אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר זמן קצר.

זירת הארוע (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הירי בחולון(צילום: דוברות המשטרה)

זירת הארוע וההרוג (צילום: ניצן דרור)
נורה בתוך רכב והתנגש בעץ. הזירה בחולון(צילום: ניצן דרור)
 

זירת הארוע ()
ירי סמוך לבית ספר. הזירה בחולון
 

מהפרטים הראשוניים עולה כי שני אופנוענים מצוידים באקדח נצמדו לרכב מאזדה שבו נהג הקורבן. הם התקרבו לחלון הרכב, ירו מטווח קצר ונמלטו. בעקבות הירי, שאירע סמוך מאוד לבית ספר יסודי - כשאחרוני הילדים עוד מגיעים למקום, כוחות גדולים של משטרה הציבו מחסומים בכניסות וביציאות של חולון.

 

בעקבות האירוע טופלו שבעה נפגעי חרדה, בני 15 עד 17, בבית הספר הסמוך. במערכת הכריזה בבית הספר ביקשו מהתלמידים להתקשר להוריהם ולהרגיע אותם. שרון, אב לילד בבית ספר, פגש את בנו בשער. "הילד בכה ואמר לי שהוא ראה יריות. כמעט דרסו אותו בטעות", סיפר.

 

הוא הוסיף: "הילד ראה את הירי ממש בשידור חי, מול העיניים שלו. הוא ואחיו. הוא סיפר שהגיע רוכב אופנוע וירה". לדבריו, "הם ממש נלחצו, נשכבו על הרצפה. אחרי כמה דקות ברחו לכיוון בית הספר".

 מקום הזירה ()

זירת הארוע (צילום: שאול גולן)
(צילום: שאול גולן)
 

זירת הארוע ()

זירת הארוע (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

זירת הארוע ()

זירת הארוע ()
 

הדיווח על פצוע ברכב ברחוב ההסתדרות פינת זלמן ארן התקבל במוקד 101 של מד"א מרחב איילון בשעה 8:14. חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו להעניק במקום טיפול רפואי לגבר כבן 40 שמצבו קשה מאוד. לאחר זמן קצר, כאמור, קבעו את מותו.

 

נמסר כי הקורבן נורה כמה יריות בפלג גופו העליון. בעקבות הירי הוא ככל הנראה התנגש בעמוד. בעקבות האירוע, חסמה המשטרה לתנועה את רחוב ההסתדרות, מצומת זלמן ארן ועד רחוב ויצמן.

 

פאראמדיקית מד"א נעמי צבי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו רכב על המדרכה, בתוך הרכב ישב גבר עם פצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בנוסף טיפלנו בכמה ילדים מבית ספר סמוך שלקו בהתקף חרדה".

 

בתחילת החודש אירעו שני חיסולים נוספים במרכז הארץ - בדרום תל אביב נרצחו שני גברים כבני 30 בפיצוץ רכב בפינת הרחובות אצ"ל ולח"י בשכונת התקווה, וכעבור יומיים בכביש החוף סמוך למחלף יקום נרצח גבר אחר.

 

ב-ynet נחשף כי במכונית שהתפוצצה בשכונת התקווה בתל אביב היו שני אנשים נוספים מלבד ההרוגים עוזי בר ציון ואלעד סרדיניוף. שני נוסעי הרכב שלא נפגעו ישבו בחלק הקדמי והצליחו לצאת בחיים. חבלני המשטרה הופתעו לגלות על אודות השניים שלא נפגעו, בעיקר בשל מצבו של כלי הרכב לאחר הפיצוץ ובשל כך שהמטען גרם לשריפתו עד לרמת השלד.

 

אחד הפצועים בפיצוץ הרכב בכביש החוף יומיים לאחר מכן גם היה מוכר היטב למשטרה. נהגו של העבריין נהרג בפיצוץ ואילו העבריין ואדם נוסף נפצעו באורח בינוני וקל והם פונו לבית החולים איכילוב בתל אביב. כביש החוף ממחלף יקום לכיוון צפון נותר סגור לתנועה במשך יותר משלוש שעות בעקבות האירוע.

 

רועי רובינשטיין השתתף בהכנת הידיעה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
זירת הירי בחולון
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים