שתף קטע נבחר

גבר ואישה נהרגו בהתנגשות בין מכונית למשאית בכביש 6 ליד ראש העין

המכונית פגעה מסיבה לא ברורה בחלקה האחורי של משאית שעצרה בשולי הדרך מצפון למחלף קסם. נהג המשאית פונה במצב קל לבית החולים מאיר. כביש 6 נחסם לכיוון צפון. נחסמה גם הירידה מכביש 5 לכביש 6

 

זירת האירוע תאונת דרכים מחלף קסם כביש 6 (צילום: דוברות כבאות והצלה)
זירת התאונה(צילום: דוברות כבאות והצלה)
 

גבר ואישה נהרגו אמש (יום ג') בהתנגשות בין מכונית פרטית למשאית מצפון למחלף קסם בכביש 6. מחקירה ראשונית עולה כי כלי הרכב הפרטי כנראה סטה מנתיבו מסיבה לא ברורה והתנגש במשאית שעמדה בשולי הדרך. כל חלקה הקדמי של מכונית הקיה פיקנטו נמחץ וצוותי חילוץ מתחנת הכיבוי בפתח תקווה הוציאו ממנה את השניים ללא רוח חיים. נהג המשאית פונה במצב קל לבית החולים מאיר בכפר סבא.

 

מהמשטרה נמסר כי בעקבות התאונה נחסם כביש 6 ממחלף קסם לכיוון צפון. כמו כן נחסמה והירידה מכביש 5 לכביש 6 לצפון.

זירת האירועתאונת דרכים מחלף קסם כביש 6 (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת התאונה(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נהג המכונית הפרטית התנגש כאמור מסיבה לא ברורה בחלקה האחורי של המשאית וצוותי החילוץ פעלו זמן רב לחילוץ הנפגעים. בוחני תנועה של המשטרה הוזעקו למקום התאונה ויבחנו את נסיבותיה.

 

פרמדיק מד"א אוהד ביין סיפר כי "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת. כשהגענו ראינו רכב פרטי מעוך תחת חלקה האחורי של משאית חונה. ברכב נלכדו הנהג ונוסעת שישבה לצידו, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם המורכב מהרכב על ידי הכבאים, הם היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה. לאחר חילוצם מהרכב נאלצנו לקבוע את מותם במקום".

 

מדוברות כבאות והצלה נמסר כי "לוחמי האש סיימו את פעולות החילוץ המורכבות שבמהלכן נאלצו להשתמש בכננת חילוץ, כריות הרמה וציוד הידראולי".

 

בשבת בצהריים נהרג רוכב אופנוע כבן 30 מפגיעת רכב פרטי בכביש 40 באזור צומת ירקון הסמוך לפתח תקווה.


פורסם לראשונה 20/11/2018 20:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות כבאות והצלה
מקום התאונה
צילום: דוברות כבאות והצלה
מומלצים