שתף קטע נבחר

זעזוע בהודו: צעיר אנס ורצח 9 ילדות

החוקים הוקשחו, אך האלימות נגד נשים וילדות נמשכת: בן 20 הודה שנהג להגיע לעמדות חלוקת אוכל לנזקקים, לפתות ילדות בממתקים – ולחטוף אותן

הודי מובטל בן 20 הודה כי אנס ורצח לפחות תשע ילדות, בנות שלוש עד שבע, בשנתיים האחרונות. את המעשים ביצע בבירה ניו דלהי ובשלוש ערים נוספות.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

הפגנה (צילום: AP)
הפגנה על האלימות נגד נשים וילדות בהודו, השנה(צילום: AP)

הפרשה האיומה מפנה זרקור אל התופעה שבמסגרתה נעלמים מדי שנה ילדים רבים ברחבי הודו, ומעלה את התהיות אם למשטרה המקומית יש די משאבים כדי לחקור פשעי מין אכזריים כאלה.

 

הצעיר נעצר שלשום בעיר ג'הנסי שבמדינת המחוז אוטר פרדש. הוא נעצר בגין אונס ורצח של ילדה בת שלוש ב-11 בנובמבר באזור של משכנות עוני בעיר גורוגרם, עיר הגובלת בניו דלהי וידועה יותר דווקא בקניונים הראוותניים ובדירות היוקרה שלה.

הפגנה ב הודו במחאה על אונס ילדה בת 8 ב קטואה ליד ג'אמו ואונס נערה ב אונאו אוטר פרדש (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

החוקרים מסרו פרטים מחרידים על האלימות שבה נהג הצעיר בילדות. ארבעה ממקרי האונס והרצח התרחשו בניו דלהי, שלושה בגורוגרם, אחד בעיר ג'הנסי ואחד בעיר גוואליור. חשוב לציין כי נגד הצעיר טרם הוגש רשמית כתב אישום, וכי משטרת הודו נוהגת לעתים קרובות להכריז על הצלחה בפענוח פשעים – עוד לפני שהנאשם מגיע לבית המשפט.

 

הצעיר סיפר לחוקרים כי נהג לתקוף בעיקר במקומות שבהם מחלקים מזון חינם לנזקקים. הוא בחר לתקוף ילדות קטנות שנשלחו לאסוף את האוכל, והיה מציע להן ממתקים וכסף – ואז חוטף אותן.

 

הודו: זעזוע מאונס בנהר הקדוש

 

הודו הפגנות מחאה אונס נשים ילדה בת 8 (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 

מאז שנת 2012 הסעירו את הודו מקרים רבים מאוד של מעשי אונס ומעשי רצח של צעירות, נערות וילדות. המקרה שהעלה לתודעה את האלימות הבלתי נתפשת נגד נשים בהודו היה זה שבו כמה צעירים תפסו בני זוג שעלו לאוטובוס בניו דלהי, היכו את הגבר – ואנסו את האישה והתעללו בה קשות במשך שעות. ימים אחר כך היא מתה מפצעיה. המוני הודים יצאו אז לרחובות כדי למחות על הטיוח של מעשי אלימות נגד הודיות. בעקבות המחאה הציבורית הוקשחו החוקים נגד תקיפות מיניות, אך דיווחים על תקיפות מחרידות ממשיכים להגיע מהודו כמעט מדי שבוע.

 

רק השנה סערו הרוחות בהודו בעקבות אונס קבוצתי ורצח של ילדה מוסלמית בת שמונה במדינת ג'אמו וקשמיר. שמונה גברים הינדים הואשמו בחטיפה ובאונס חוזר ונשנה של הילדה, ובסופו של דבר גם ברציחתה. פעילים הינדים יצאו בזעם לרחובות כדי למחות על המעצרים וטענו שחקירת המשטרה מוטה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
הפגנה נגד אונס נשים בהודו
צילום: EPA
מומלצים