שתף קטע נבחר

י-ם: שוטרים עיכבו לחקירה בת 13 במהלך חתונתה

בעקבות מידע שהתקבל פשטו השוטרים על גג בניין בשכונת מאה שערים והפסיקו חתונה של נער ונערה בת 13. על פי החשד, לפני כחודשיים אבי הכלה דיווח עליה כנעדרת, לאחר שככל הנראה האם הסתירה אותה עד לחתונה

המשטרה מנעה אמש (יום ה') חתונה שהתנהלה בחשאי של נער בן 16 ונערה בת 13 בשכונת מאה שערים שבירושלים. על פי החשד, אם הנערה הסתירה אותה בחודשיים האחרונים עד לחתונה. האב דיווח למשטרה על הכלה כנעדרת.

חתונתה של ילדה בת 13 (צילום: דוברות המשטרה)
משתתפות החתונה שהובאו לתחנת המשטרה(צילום: דוברות המשטרה)

 

בשעות הלילה ערכו השוטרים פעילות ממוקדת בעקבות מידע שהתקבל על חתונה חשאית של נער ונערה שמתנהלת על גג בניין בשכונה, בנוכחות בני משפחותיהם. בעקבות פעילות השוטרים, עוכבה לחקירה הכלה, בת 13, ואמה. כמו כן עוכבו לחקירה שלוש נערות ושתי נשים נוספות.

 

מפני שהנשים שעוכבו לחקירה מכסות בין היתר את פניהן, אביה של הילדה - שהתגרש בעבר מאם הכלה, הגיע לתחנת המשטרה על מנת לזהות את השתיים.

 

על פי החשד, אביה של הכלה דיווח עליה כנעדרת לפני כחודשיים, לאחר שככל הנראה האם הסתירה אותה עד לקיום מועד החתונה.

 

האירוע דווח לרשויות הרווחה והאם נחקרת בחשד להפרת הוראה חוקית ועבירות נוספות. במשטרה נערכים כעת לזיהוי שאר הנשים והנערות.

 

לפני כשלוש שנים פורסם ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet תחקיר מיוחד - כתבתנו הייתה במשך שבועות ארוכים חלק מהקבוצה הקיצונית שמכונה "נשות הטליבאן", וכשנחשפה מצלמתה הנסתרת חולצה רק בעזרת המשטרה (ראו בתיעוד שבנגן הווידאו).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
משתתפות החתונה שהופסקה
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים