שתף קטע נבחר

החוקרים לשרה נתניהו: "הקבלה על סך 7,000 שקלים - ציוד שקנית לאביך"

במהלך חקירתה של אשת ראש הממשלה בלהב 433 במסגרת פרשה 4001, שבה היא חשודה במרמה כלפי מבקר המדינה, הטיחו החוקרים בנתניהו כי קבלה על סך 7,000 שקלים מ-2014 הייתה לשם קניית ציוד לאביה. נתניהו הכחישה וטענה כי אביה נפטר שלוש שנים קודם לכן

שעות לאחר שהסתיימה חקירתה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בלהב 433 בחשד שרימתה את מבקר המדינה כשבין היתר העסיקה את יועץ התקשורת לשעבר ניר חפץ ללא תשלום - נחשפים פרטים מהחקירה.

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה פגישה עם נשיא צ'אד אידריס דבי  (צילום: AFP)
שרה נתניהו(צילום: AFP)

ל-ynet נודע כי חוקרי המשטרה חושדים שהתשלום של נתניהו לעמותה לא היה באמת תרומה. הם טענו כי בפניה כי אכן העבירה 7,000 שקלים ל"יד שרה" - אך זה היה תשלום פיקטיבי, שכן הקבלה אמנם מופיעה כתרומה אך החוקרים טענו כי זה היה עבור ציוד שנרכש לאביה.

שרה נתניהו הכחישה וטענה כי הקבלות שהוצאו בכלל בשנת 2014 ואביה נפטר שלוש שנים קודם לכן.

 

עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של שרה נתניהו מסר בתום החקירה: "כצפוי, בסיום החקירה יתברר שמדובר בעוד גיבוב כזבים וסיפורי מעשיות של עד המדינה ניר חפץ, שאין בהם כלום. כשהתיקים האחרים מתרסקים, ממציאים בדיות חדשות. עד מתי תמשך הרדיפה אחרי משפחת נתניהו?".

 

ניר חפץ (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ניר חפץ(צילום: רויטרס)

במסגרת פרשה 4001 חשודה נתניהו כי העסיקה את ניר חפץ - כיום עד המדינה בתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה!) כיועץ התקשורת שלה, אבל לא שילמה על כך. מי שאמור גם להעיד בתיק הוא עו"ד דוד שומרון, המקורב למשפחה שטיפל בהסדרת התשלום שהיה אמור להגיע לעמותה כלשהי.

 

ככל הידוע, מבקר המדינה בדק את תנאי העסקתו של חפץ אל מול נתניהו. חפץ ביקש להסדיר את עניין התשלום עבור שירותיו, כך שהכסף יועבר כתרומה לעמותה. בסופו של דבר עלה החשד כי שרה נתניהו לא העבירה הכספים לעמותה אף שהעידה כי עשתה כן. על פי החשד, היא הציגה לכאורה קבלות פיקטיביות שהעידו שהתשלום הועבר לעמותות - אולם הדבר לא נעשה בפועל.

 


פורסם לראשונה 07/12/2018 20:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים צח,לע"מ
שרה נתניהו
צילום: חיים צח,לע"מ
מומלצים