שתף קטע נבחר

הרוג וחמישה פצועים באירוע ירי במגידו: "קרב יריות בין עבריינים"

הפצועים, צעירים בשנות ה-20 לחייהם, נורו בתחנת דלק. מצבו של אחד מהם מוגדר קל. צוותים גדולים של מד"א הוזעקו למקום ופינו אותם לבית החולים העמק בעפולה. הרקע לאירוע פלילי. המשטרה: "המעורבים - מכפרים באזור ואדי ערה". עד ראייה: "היה פה בלאגן גדול. המון תושבים הגיעו למקום"

 

 

 

שישה בני אדם נורו אמש בתחנת דלק סמוך לצומת מגידו שבצפון הארץ. ממד"א נמסר כי מצבו של אחד מהם מוגדר אנוש ומצבם של ארבעה נוספים מוגדר קשה. מצבו של פצוע נוסף מוגדר קל. מעט לפני השעה 06:00 נקבע מותו של אחד הפצועים.

 

צוותי מד"א פינו את הפצועים לבית החולים העמק בעפולה תוך ביצוע פעולות החייאה בפצוע אנושות. הרקע לאירוע פלילי. מהמשטרה נמסר כי המעורבים בירי הם תושבי כפרים באזור ואדי ערה. 

 

צוותי מד"א שהגיעו למקום סרקו את האזור בחיפוש אחר פצועים נוספים. מעדויות עולה כי השישה, בשנות ה-20 לחייהם, היו פזורים בשטח מתחם תחנת הדלק. עד ראייה מסר ל-ynet: "יש פה בלגן אטומי. גם כוחות משטרה גדולים מאוד שהגיעו למקום, וגם מאות תושבים מהאזור שזרמו למקום".

 

 

דובר המחוז הצפוני במשטרה, סגן-ניצב יקי אוחנה, סיפר על האירוע: "סמוך ל-21:00 התקבל דיווח על ירי במתחם תחנת הדלק 'דור אלון' סמוך לצומת מגידו. מבירור ראשוני של נסיבות האירוע עלה כי מדובר בקרב יריות בין עבריינים. החוקרים פועלים בזירה כדי לאסוף ממצאים והרקע לאירוע הוא פלילי.

 

"מדובר בזירה מורכבת וישנם המון ממצאים בשטח. חלק מהמעורבים מוכרים לנו ואנו מנסים לברר מידע על מעורבים נוספים".

 

אירוע ירי בתחנת דלק אלון סמוך לצומת מגידו (צילום: דוברות מד
זירת הירי במגידו(צילום: דוברות מד"א)
 

אירוע ירי בתחנת דלק אלון סמוך לצומת מגידו ()

 

אירוע ירי בתחנת דלק אלון סמוך לצומת מגידו (צילום: דוברות מד
(צילום: דוברות מד"א)
 

מנהל מרחב גלבוע במד"א יוסי פחימה מסר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים מאוד. במקום הייתה המולה וחמישה פצועים אותרו בכל שטח המתחם. ביצענו סריקה ומיון ראשוני והענקנו טיפול רפואי מציל חיים לחמישה פצועים מירי בשנות ה-20 לחייהם".

 

"אחד היה מחוסר הכרה ושניים נוספים היו בהכרה מעורפלת. פינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קריטי, שניים במצב קשה ושניים במצב בינוני. בדקות אלו אנחנו עדיין עם כוחות של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ במקום וממשיכים בסריקות במקום על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים".

 

בסוף השבוע נורה למוות צעיר בן 22 במועצה המקומית יפיע שבצפון. הוא פונה לבית החולים האנגלי בעיר נצרת, שם נקבע מותו.

 

 


פורסם לראשונה 18/12/2018 21:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות מד"א
זירת הירי במגידו
צילום: דוברות מד"א
מומלצים