שתף קטע נבחר

פצועת הפיגוע ששכלה את בנה שוחררה מביה"ח: "אנחנו נס מהלך"

חודש בדיוק אחרי הפיגוע בצומת עפרה ויממה לאחר מעצר המחבל, הועברה שירה איש-רן לשיקום: "הגעתי לבית החולים בשכיבה ואצא ממנו בהליכה". הצעירה, שאיבדה כמה ימים אחרי הפיגוע את תינוקה, הוסיפה: "ניצחנו"

 

 

שירה איש-רן, שנפצעה קשה ואיבדה את תינוקה עמיעד-ישראל ז"ל בפיגוע הירי בצומת עפרה בחודש שעבר, השתחררה הבוקר (יום ד') מבית החולים שערי צדק בירושלים והועברה להמשך שיקום בבית החולים הדסה הר הצופים.

 

לפני צאתה מבית החולים אמרה איש-רן לעיתונאים: "לא ברור לנו איך השיקום התקדם כל כך מהר, אנחנו נס מהלך. תודה לעם ישראל על התפילות, מרגישים את התפילות שלכם הן עובדות ועושות רעש בשמיים. הגעתי לבית החולים בשכיבה ואצא ממנו בהליכה. ניצחנו".

שירה איש-רן משתחררת מבית החולים שערי צדק (צילום: אלכס קולומויסקי)
שירה איש-רן לצד בעלה עמיחי עם צאתה מבית החולים(צילום: אלכס קולומויסקי)

שירה הודתה לצוות בית החולים ולפרמדיק מד"א שטיפל בה בזירה והציל את חייה: "הצוות הסיעודי, כוח העזר, הרופאים, הסטאז'רים ובנות השירות. כולם עזרו לנו ברגישות, אנושיות ובחום זה פשוט לא ייאמן. גרמו לי להרגיש כמו בן אדם. אני מוקירה גם לפרמדיק מד"א שבזכותו לא איבדתי את הכרתי בזמן הנסיעה לבית החולים".

 

עמיחי איש-רן, בעלה שנפצע באורח בינוני ושוחרר מבית החולים לפני כשבועיים, סיפר כי בכוונתם להמשיך לפעול "למען אחדות ישראל" לזכר בנם שנרצח. הוא אמר: "תודה רבה לכל עם ישראל אנחנו מרגישים שכולכם איתנו. חשוב לנו לשמר את האחדות הזו ונשמח אם תעזרו לנו עם רעיונות איך לקדם את אחדות עם ישראל לזכרו של עמיעד".

 

הפיגוע בצומת עפרה התרחש לפני חודש בדיוק. שירה, שהייתה בחודש השביעי להריונה, נפצעה קשה. בית החולים נאלץ ליילד אותה בניתוח חירום, אך לאחר שלושה ימים נקבע מותו של התינוק. בפיגוע נפצעו עוד חמישה בני אדם באורח קל.

 

במסגרת המצוד אחר החוליה שביצעה את הפיגוע, חוסל כעבור שלושה ימים סאלח ברגותי (29) מהכפר כובר שליד רמאללה. אתמול נעצר אחיו, עאסם ברגותי, שרצח באמצע החודש שעבר שני לוחמי צה"ל בפיגוע ירי בצומת גבעת אסף והיה מעורב בפיגוע הירי בעפרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
שירה איש-רן עם צאתה מבית החולים
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים