שתף קטע נבחר

גנב מחנות 3 פעמים ביום אחד: בן 80 נאבק בשודד

צעיר מראש העין גנב מקופת חנות מזון בשדרות הר ציון בת"א אלפי שקלים. בניסיון השוד השלישי באותו היום בעל החנות הקשיש נאבק בו ונפצע קל. שעות לאחר מכן נעצר החשוד

 

אילוס ניידת משטרה ב ירושלים תאונה ירי בוקר (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

ניסה לשדוד את אותה החנות שלוש פעמים ביום - אבל הבעלים - קשיש בן 80 - החליט לא לוותר: בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של תושב ראש העין (22) ששדד בסוף השבוע פעמיים באותו היום קופת חנות מזון בשדרות הר ציון בתל אביב. בפעם השלישית בעלי החנות נאבק בו, ונפצע באורח קל.

 

מחקירה ראשונית עולה כי בפעם הראשונה נכנס החשוד וביקש לקנות שתייה. כשבעל החנות פתח את הקופה, ניצל השודד את הרגע, גנב מהקופה אלפי שקלים וברח מהמקום. כשעה מאוחר יותר, חזר השודד לחנות והמתין שבעל החנות יפתח את הקופה, אז גנב ממנה בשנית.

 

הקשיש פנה למשטרה והגיש תלונה מסודרת בתחנה. כשחזר לחנות, נדהם לגלות כי השודד ממתין לו בפעם השלישית בחנות ומבקש לשדוד את הקופה שוב. אשתו דיווחה למשטרה כי הקשיש לא אפשר לשודד לקחת בפעם השלישית את תכולת הקופה, נאבק בו ונפגע בפניו. הוא פונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. חוקרי המשטרה איתרו את החשוד כעבור מספר שעות ועצרו אותו לחקירה, בסיומה נכלא. מעצרו הוארך עד מחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים