שתף קטע נבחר

הטיול שהפך לאסון: אחרי 3 חודשי מאבק, דניאל בן ה-4 נפטר

דניאל רוזנבלום נפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים בתאילנד ונאבק במשך שלושה חודשים עד שנפטר כשהוריו לצד מיטתו. הוא הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד

 

דניאל רוזנבלום ז
דניאל רוזנבלום ז"ל

בבית העלמין באשדוד הובא היום (ג') למנוחות הילד דניאל רוזנבלום בן ה-4, שנפטר הבוקר לאחר שנפצע בתאונת דרכים בטיול משפחתי בתאילנד לפני שלושה חודשים. אחד מקרובי משפחתו סיפר ל-ynet טרם ההלוויה: "עברו עלינו 3 חודשים איומים שנעו בין תקווה לייאוש. זה היה טיול משפחתי שחלמנו עליו כל החיים והוא הסתיים באסון. אנחנו עדיין לא מעכלים".

 

דניאל רוזנבלום ז
דניאל רוזנבלום ז"ל

בני המשפחה, תושבי אשדוד, טסו לתאילנד עם עוד כמה קרובי משפחה. הטיול תוכנן לפרטי פרטים, והכל התנהל כרגיל. אך המונית שבה נסעו בני המשפחה הייתה מעורבת בתאונת דרכים קשה מאוד, שבה היו מעורבים גם ג'יפים.

 

אם המשפחה, שני, שברה את ידה, הסבתא שברה את האגן והאב והסב יצאו ללא פגע. אך הילד דניאל נפגע קשות וספג מכה בראשו, שגרמה לפגיעה בגולגולת.

 

מיד לאחר מכן הוא פונה לבית החולים המקומי. הוא עבר בין כמה בתי חולים במדינה, עד שלבסוף נמצאה הדרך להטיסו לישראל על אף מצבו הקשה.

 

עם נחיתתו בישראל, נותח דניאל בבית החולים שיבא בתל השומר והועבר לבית החולים "הרצוג" שבירושלים. הבוקר הוא נפטר כשהוריו לצד מיטתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים