שתף קטע נבחר

הדר שבה ללימודים שבועיים וחצי אחרי הדקירה: "התחלתי את השנה מחדש"

האלמוני שדקר אותה ולפי אחד החשדות רצח בני זוג בבניין שבו היא מתגוררת עדיין מסתובב חופשי, אבל אתמול אזרה הדר בצלאל (15) אומץ ושבה לבית הספר. "מקווה שהחזרה לשגרה תעזור להשתחרר מהמחשבות"

 

הדר בצלאל שנדקרה מסתירה את החתך בצווארה (צילום: צילום עצמי)
הדר בצלאל(צילום: צילום עצמי)

הדר בצלאל (15), הנערה שנדקרה לפני שבועיים וחצי בשכונת ארמון הנציב בירושלים ונפצעה באורח קל, חזרה אתמול (יום א') לראשונה מאז האירוע הטראומתי לבית הספר שבו היא לומדת. בעוד המשטרה ממשיכה לחפש אחר האיש שדקר אותה ולפי אחד החשדות רצח כעבור ארבעה ימים את בני הזוג תמר ויהודה כדורי, מסתובבת הדר בחשש: "אני מאוד מקווה שיתפסו אותו".

 

הדקירה עצמה אירעה בשעת בוקר מוקדמת. הדר עלתה במדרגות לכיוון הכביש הראשי של השכונה בדרכה לבית הספר, ולפתע אלמוני שאותו היא לא הצליחה לזהות חתך אותה בגרונה ובידה ונמלט. הדר פונתה במצב קל לבית החולים שערי צדק, ובמקביל פתחה משטרת מחוז ירושלים במצוד אחר הדוקר.

אירוע דקירה בארמון הנציב בירושלים (צילום: אביב הרץ, TPS)
האזור שבו נדקרה בצלאל בירושלים(צילום: אביב הרץ, TPS)

בחלוף ארבעה ימים התגלו בדירה בכניסה נפרדת בבניין שבו מתגוררת הדר גופותיהם של בני הזוג כדורי. החשוד ברצח הכפול ובדקירת הנערה עדיין מסתובב חופשי. "אני חוששת ללכת לבית הספר", סיפרה הדר. "זה מפחיד, המחשבה שמישהו עומד מאחוריי או חולף לידי. אני מקווה שיתפסו אותו כדי שחס וחלילה לא יקרה אסון למישהו נוסף".

 

מאז הפציעה הדר יצאה רק פעם אחת מביתה, לצורך הוצאת התפרים מאזור צווארה. אתמול, כאמור, התרחשה הפעם השנייה כשהיא החליטה לשוב לספסל הלימודים. הדר התגברה על הפחד ונסעה בליווי שכנה לבית הספר. "הרגשתי כאילו אני מתחילה את השנה מחדש, היה כיף לחזור. אני מקווה שהחזרה לשגרה תגרום לי להשתחרר קצת מהפציעה, מהמחשבות, ולהיות עם החברות שלי. הדאגה של כולם מחממת את הלב".

 

יהודה כדורי ותמר כדורי  נרצחו בביתם בירושלים (צילום: באדיבות כיכר השבת)
בני הזוג יהודה ותמר כדורי(צילום: באדיבות כיכר השבת)

בינתיים היא מתקשה עדיין לכתוב כרגיל בשל הפציעה בידה, ובשל כך חברותיה לכיתה מסייעות לה. מירב, אמה של הדר, קנתה לה כמה חולצות גולף כדי להסתיר את הצלקת שנותרה בצוואר לאחר הורדת התפרים. "אני לא רוצה שכל מי שיעבור לידי יראה את הפגיעה", הסבירה הבת.

 

את הדרך לבית הספר ובחזרה הייתה עושה הדר בכל יום באמצעות תחבורה ציבורית, אבל החוויה הקשה שינתה עבורה את המציאות. אחת השכנים החליטה ללוות אותה בדררכה. "אני לא אסע באוטובוס יותר, אני מפחדת לנסוע לבד", סיפרה הנערה. "הייתי רוצה שמשרד החינוך יסדר לי הסעה או מונית הלוך ושוב. נסיעה עם אדם מבוגר מרגישה לי בטוחה יותר".

 

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות שני האירועים שהתרחשו באותו מתחם מגורים ובהפרש זמנים קצר. נכון לעכשיו, כל כיווני החקירה נבדקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צילום עצמי
הדר בצלאל
צילום: צילום עצמי
מומלצים