שתף קטע נבחר

הפעילה ש"שעממה" את נתניהו מצטרפת לכחלון

הפעילה החברתית מקריית שמונה שמחתה על מדיניותו של נתניהו וזכתה ממנו לביקורת, הודיעה על תמיכתה בכחלון בכנס של מפלגתו. "זכותי לבחור במי שארצה"

אורנה פרץ, הפעילה החברתית וחברת הליכוד לשעבר, שהתפרצה לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריית שמונה וחטפה ממנו ביקורת מעליבה ("את פשוט לא מעניינת, את משעממת אותנו"), הגיעה היום (ה') לכנס הבחירות של מפלגת כולנו בטבריה, והודיעה כי החליטה לתמוך בשר האוצר משה כחלון ולהצטרף למפלגתו. "אני לא משעממת אותך - אכפת לך", אמרה פרץ לכחלון.

 

אורנה פרץ מצטרפת למפלגת
פרץ וכחלון בכנס מפלגת כולנו(צילום: אלעד מלכא)

 

כל העדכונים וכל מה שצריך לדעת על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

 

פרץ נאמה במהלך הכנס וסיפרה כי במשך שנים הייתה פעילת ליכוד, וכי אחרי התקרית המביכה עם נתניהו החליטה לסלוח לו ואף אמרה כי תצביע עבורו שוב, אך אתמול שינתה את דעתה.

 

"איזו קבלת פנים אני מקבלת פה לעומת המקום ההוא", אמרה לקהל. "אני פעילה חברתית הרבה מאוד שנים ומבינה בפוליטיקה. עד אתמול הבית הפוליטי שלי היה בליכוד. אבל זכותי לבחור במי שאני רוצה. השר כחלון ומפלגת כולנו הובילו המון שינויים בחברה הישראלית שאנחנו, המעמד החלש, מרגישים יום יום. החלטתי לתמוך במפלגת כולנו והשר כחלון. צריך שכמה שיותר אנשים יתמכו בכולנו כי באמת אכפת לו מאתנו".

 

 

 

 

כחלון ניצל את האירוע כדי לעקוץ את הליכוד ואמר לפרץ כי עזבה מפלגה שהיתה פעם חברתית למפלגה חברתית באמת. "אורנה, אכפת לנו ממך", אמר לה כחלון "את מצטרפת היום למפלגה החברתית ביותר בישראל".

 

לפני מספר חודשים התייצבה פרץ באירוע השקת השדולה למען נשים בפריפריה שהתקיימה בכנסת וסיפרה בדמעות: "מאותו יום שמחאו כפיים לנתניהו - אני הרגשתי שם חשופה, עירומה כי דחפו אותי, כי הרביצו לי, כי קיללו אותי. ומאותו יום המשפחה שלי, אחותי התאומה, כי חושבים שזאת אני - עוברים מסכת של התעללות".

 

פרץ הוסיפה כי קיבלה מספר שיחות תמיכה מפוליטקאים באותו יום, כולל מהשר כחלון. "אבי גבאי התקשר אליי באותו יום, לא הסתכלתי על זה כפוליטיקה אלא כבן אדם. גם משה כחלון התקשר והציע את הכאב שלו כי הוא הרגיש כאילו פגעו בבת שלו. אז מה? בגלל זה צריך לעשות פוליטיקה? כולנו נלחמים למען כולם. בואו, תאחדו את העם הזה. תאחדו אותו כי בגלל דבר כזה אני הגנתי על עצמי. זרקו עליי אבנים, אז מה זה צריך להסתיים ברצח? יכלו לפגוע בי, יכלו לרצוח אותי. בואו נאהב אחד את השני".

 

נתניהו פרסם לאחר התקרית ציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "הבוקר התפרצה פעילה פוליטית לדבריי בטקס חנוכת המרכז הרפואי בק"ש. זה היה שעות ספורות אחרישהתבשרתי על פטירתו של ידיד נפשי, עו"ד יעקב וינרוט. אני רגיל לביקורת ואין לי שום בעיה עם קריאות ביניים. קיבלתי אלפי קריאות כאלה בחיי. אבל היום, בעומק הכאב והצער, הרגשתי שזה פשוט לא היה מתאים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד מלכא
פרץ בכנס הבחירות של כולנו
צילום: אלעד מלכא
מומלצים