שתף קטע נבחר

תיעוד: נהג רכב גנוב פגע במכוניות במהלך מרדף, שישה נפצעו

נהג מכונית החשודה כגנובה נמלט מהמשטרה, ובדרך פגע במכוניות חולפות. שישה נפצעו, בהם שוטר. הנהג נעצר

 

 

 

חמישה אזרחים ושוטר נפצעו אמש (א') באורח קל כאשר נהג מכונית החשודה כגנובה התנגש במכוניות במהלך מרדף אחריו בכביש 57. הנהג נעצר. האירוע תועד במצלמות נתיבי ישראל (הסרטון בפתח הכתבה).

תיעוד מרדף משטרתי בבית ליד הוביל לתאונת דרכים (צילום: נתיבי ישראל)
תיעוד המרדף המשטרתי(צילום: נתיבי ישראל)
 

האירוע החל בעקבות דיווח על רכב שנגנב בנתניה. כוחות משטרה פתחו בסריקות שבמהלכן זיהו את הרכב הגנוב. השוטרים הורו לנהג לעצור אך הוא פתח במנוסה ועבר עבירות מסכנות חיים. הוא נמלט לכביש 57 לכיוון מזרח כאשר השוטרים דולקים אחריו. הם קראו לו לעצור והוא פגע בניידת משטרה.

 

כאשר הגיע הרכב לצומת נורדיה, פגע במכוניות שנסעו בכביש, המשיך במנוסה לכיוון מזרח, חצה את צומת בית ליד והמשיך בדרכו. שוטרים אחרים הציבו מחסום ליד צומת ינוב, שם נבלמה המכונית, השוטרים זינקו על הנהג ועצרו אותו.

 

הפצועים טופלו על-ידי צוותים של מד"א שרון ופונו לבתי החולים הלל יפה בחדרה, מאיר בכפר סבא ולניאדו בנתניה. חובש בכיר במד"א אנטון לוין סיפר: "יצאתי מנתניה לכביש 57 כשסמוך לנורדיה הגעתי לזירת התאונה הראשונה, בדקתי שני נפגעים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות קלות. אמבולנס נוסף של מד"א שהוזנק לאירוע המשיך את הטיפול הרפואי ופינה את הפצועים לבית החולים מאיר".

 

"המשכתי בנסיעה דחופה לכיוון מזרח על כביש 57 ואחרי צומת בית ליד הגעתי לזירת התאונה השנייה שבה היו מעורבים שני כלי רכב. פצוע אחד שכב על הכביש ושלושה נוספים התהלכו במקום, יחד עם צוותים נוספים של מד"א שהגיעו למקום ערכנו בדיקות רפואיות ופינינו את הפצועים שהיו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות קלות לבתי החולים הלל יפה בחדרה ולניאדו בנתניה".


פורסם לראשונה 03/02/2019 23:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נתיבי ישראל
המרדף בשרון
צילום: נתיבי ישראל
מומלצים