צוחקים כל הדרך לפריימריז: המועמדים שהפכו לכוכבי רשת
ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, משחררים הפוליטיקאים סרטונים הומוריסטיים כדי לכבוש את ליבכם. הנה סיכום השבוע האחרון ברשת לקראת הבחירות הפנימיות בליכוד, וקצת על בני גנץ
רגע לפני הבחירות לפריימריז במפלגת הליכוד שייערכו היום (ג'), סיפקו לנו הפוליטיקאים הצצה לכישוריי המשחק וההומור העצמי שלהם בשורה של סרטונים שהופצו ברשת. דימויים לכוכבי טלוויזיה וקולנוע, משחקי מילים מביכים ובדיחות קרש - הם רק חלק מארסנל הכלים של המתמודדים שיסכימו ללכת רחוק בתחרות על החיוך והקול שלכם. וכן, גם בני גנץ צבע את הרשתות החברתיות בשבוע האחרון. צפו בפינה המלאה באולפן ynet בתחילת הכתבה.
- כל העדכונים וכל מה שצריך לדעת על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
ערוץ היוטיוב של השר לביטחון פנים גלעד ארדן
נראה ללא ספק כמו של "יוטיובר" בתחילת דרכו, אבל כזה שמכבד את עצמו. בשבועות האחרונים החל השר ארדן בסדרת רשת חדשה, בה הוא מפרגן לחבריו לפריימריז ועל הדרך גם לפעילות שלו. אחרי שפרגן למירי רגב, יולי אדלשטיין, דוד אמסלם ועוד, ולקראת רגע האמת, שלף ארדן את נשק יום הדין - סרטון פרגון לראש הממשלה בנימין נתניהו, ולעצמו.
יהודה גליק, אולי בהשפעת החתונה ואווירת הלבבות שבאוויר, פונה למצביעים שרוצים "גם מפלגה יהודית-ציונית, וגם מפלגה ליברלית-דמוקרטית". הצוות של גליק מקבל עליו את המשימה, ויוצא לדרך עם מועמד שמוכן להרחיק לכת ומפגין כישורי משחק חינניים.
אצל יואב קיש התמונה קצת אחרת. "קיש חשוב מאוד", הגרסה הפוליטית לסדרה "איש חשוב מאוד" בכיכובו של יהודה לוי. כדי להצניע מעט את החשיבות העצמית בסרטון, קיש מגיע כביכול לבצע אודישנים לסדרה המדוברת, ובו הוא מציג את ההישגים שלו. כדי לא להצניע את החשיבות העצמית בסרטון, זהירות ספוילר, הוא מתקבל לתפקיד בסוף האודישן.
אם יואב קיש השתעשע עם משחק מילים שהפך אותו ליהודה לוי לסרטון קצר, ציפי חוטובלי לקחה את זה צעד אחד קדימה, לראש הרשימה - גל גדות, ודמותה של "וונדר וומן". בסרטון, נראית חוטובלי בדמותה המצוירת של "וונדר וומן" באיוריי קומיקס שמספרים את סיפורה. לפי הנרטיב, גיבורת העל חוטובלי לחמה בגיבורה ציפי לבני, בכוחות הרשע משמאל ובתנועות החרם שמעבר לים.
בלי קשר לפריימריז בליכוד, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ צבע את הרשת ואת מערכת הבחירות בשבוע האחרון בירוק זית צבאי - צבעי הקמפיין שלו. מובילי הקמפיינים אימצו בחום את הצבעים, חלקם כדי להשחיר את המועמד, ואחרים כדי להבליט את החיבור שלהם לצה"ל ולביטחון. גם רץ ברשת - החיבור בין גנץ לשר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון שהפך למם "גנץ אנד מוזס". אם אמרו שהרוקנרול מת, עכשיו זה וודאי.