שתף קטע נבחר

ברשימה של לפיד לכנסת: בן הזוג של הראל סקעת

איש העסקים והדוגמן לשעבר עידן רול, יו"ר המטה הגאה של יש עתיד, יוכרז כמועמד ברשימה לכנסת. המיקום עדיין לא ידוע

 

רול עם בן הזוג הראל סקעת (צילום: אמיר מאירי) (צילום: אמיר מאירי)
רול עם בן הזוג הראל סקעת(צילום: אמיר מאירי)

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, יציג מחר (יום ה') באופן רשמי את עידן רול (34) כמי שישובץ ברשימת המפלגה לכנסת ה-21. רול, דוגמן לשעבר, הוא בן הזוג של הזמר הראל סקעת. בקיץ האחרון הפכו השניים להורים לבן בסיומו של הליך פונדקאות בארצות הברית. רול, עורך דין בהשכלתו, עובד כיום כמנהל פיתוח עסקי בחברת בת של רפאל.

 

כל העדכונים וכל מה שצריך לדעת על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

  

במסגרת האירוע מחר יציגו לפיד ורול את מצע מפלגת יש עתיד לקהילה הגאה. התוכנית כוללת מתן אפשרות לביצוע פונדקאות לזוגות הומוסקסואלים, אישור ברית הזוגיות, החמרת הענישה כלפי מבצעי עבירות אלימות על רקע נטייה מינית, והגברת התקצוב לארגוני קהילת הלהט"ב. רול צפוי להגיע לאירוע ביחד עם בן זוגו סקעת.

 

 

לפני כמה חודשים, כהכנה לבחירות המוניציפליות, הצטרף רול למפלגת יש עתיד והפך ליו"ר המטה הגאה של המפלגה. במסגרת תפקידו הופיע רול באחרונה כמה פעמים בדיונים בכנסת שעסקו בזכויות הקהילה הגאה.

 

בסמוך להצטרפותו ליש עתיד, נימק רול במסמך של המפלגה את סיבת כניסתו לפוליטיקה: "בעקבות מאבק האימוץ של הקהילה הגאה ב-2017, אשר הוציא עשרות אלפים למחות ברחובות, הבנתי שהמפתח להשגת שוויון זכויות מלא לקהילה שלנו טמון במידת ההשפעה שלנו על נבחרי ציבור. לכן הקמתי את 'החזית הגאה' - התנועה לקידום הקהילה הגאה בזירה הפוליטית".

 

מחר לא יוצג המיקום שאותו יקבל רול ברשימת יש עתיד לכנסת ה-21. במפלגה שומרים לעת עתה על עמימות מלאה לגבי המיקומים והרשימה המלאה תוצג רק בעוד שבוע וחצי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אמיר מאירי
רול עם בן הזוג הראל סקעת
צילום: אמיר מאירי
מומלצים