שתף קטע נבחר

אישום: בן 19 ממזרח י-ם ניסה להצית מצלמת ביטחון על רקע לאומני

הצעיר תועד כשהוא מגיע עם צמיג ונוזל מאיץ בעירה לעמוד מצלמות אבטחה. הוא הצית את הצמיג, שפך עליו את הנוזל ונמלט מהמקום. לא נגרם נזק למצלמה. הוא נעצר ע"י מסתערבים של מג"ב שפעלו במקום

  

 

הפרקליטות הגישה היום (ב') כתב אישום נגד צעיר בן 19 מא-טור שבמזרח ירושלים בגין ניסיון הצתה על רקע לאומני של מצלמת אבטחה ביטחונית. הצעיר נעצר בשבוע שעבר על ידי לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב בא-טור, שנערכו בניסיון לסכל ניסיונות הצתה מצלמות הביטחון המשטרתיות. היערכות זו מגיעה לאחר כמה ניסיונות פגיעה במצלמות הפרוסות באזור - ניסיונות שנועדו לחבל בעבודת המשטרה.

ניסיון הצתה של מצלמת האבטחה (צילום: דוברות המשטרה)
תיעוד ניסיון ההצתה(צילום: דוברות המשטרה)

מכתב האישום עולה שהנאשם הצטייד בצמיג רכב, בנוזל מאיץ בעירה ובמצית. לאחר כמה דקות המתנה, ניגש הנאשם לעמוד המצלמות, הניח את הצמיג בסמוך לעמוד והצית אותו.

 

לאחר מכן שפך הנאשם את הנוזל על הצמיג הבוער בכדי להגביר את האש. הצמיג שהובער התלקח על עמוד המצלמות ואש ניצתה על עמוד המצלמות ובסביבתו אך לא חיבלה במצלמה.

ניסיון הצתה של מצלמת האבטחה (צילום: דוברות המשטרה)
הנאשם עושה את דרכו לעבר עמוד המצלמות (צילום: דוברות המשטרה)
ניסיון הצתה של מצלמת האבטחה (צילום: דוברות המשטרה)
מצית את הצמיג(צילום: דוברות המשטרה)

ניסיון הצתה של מצלמת האבטחה (צילום: דוברות המשטרה)
ונמלט לאחר ההצתה(צילום: דוברות המשטרה)

עוד עולה מכתב האישום כי כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם נזק רב לעמוד המצלמות ותשתיות החשמל שבו. במעשיו האמורים שילח הנאשם אש במזיד במטרה לפגוע בנכס של המדינה.

 

גורם במג"ב ציין כי "מדובר בפעילות חשובה מאוד שמוכיחה שוב שהמשטרה פועלת בנחישות אל מול גורמי טרור שבכוונתם לפגוע בכוחות הביטחון ובתשתיות ביטחוניות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
תיעוד ניסיון ההצתה בירושלים
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים