שתף קטע נבחר

אכלה פטרייה במסעדת מישלן ומתה

ספרד: מריה קאלבו הגיעה למסעדה עם משפחתה כדי לחגוג את יום הולדתו של בן זוגה. היא חשה ברע אחרי שאכלה פטרייה נדירה, ומתה למחרת

אישה מתה בספרד אחרי שאכלה במסעדת מישלן. לפי דיווחים בספרד, מריה קאלבו, בת 46, ביקרה בשבת במסעדת RiFF היוקרתית בעיר ולנסיה עם בני משפחה כדי לחגוג את יום הולדתו של בן זוגה. היא אכלה מנה של אורז ופטריית גמצוץ נדירה, וחשה ברע בדרך הביתה. היא מתה למחרת.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

פטריית גמצוץ אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
הרשויות בודקות אם ניתנה לה מנה עם פטרייה מזויפת(צילום: shutterstock)

18 בני אדם נוספים שסעדו במקום חלו, בהם בנה ובן זוגה של קאלבו. הרשויות פתחו בחקירה לבירור נסיבות מותה של קאלבו והמסעדה נסגרה עד לסיום החקירה. הרשויות מסרו כי נערכה בדיקה ראשונית במסעדה, שלא העלתה ממצאים חריגים. בנוסף, דגימות מהמזון במסעדה נשלחו לבדיקת רעלים.

 

פטריות גמצוץ מכילות הידרזין, תרכובת כימית רעילה, ולכן נהוג לייבש את הפטריות ולבשל אותן היטב כדי להשמיד את הרעל. ישנם כמה זנים של פטריות "מזויפות" שדומות לגמצוץ, ואכילתן עלולה להיות קטלנית. בין היתר בודקות הרשויות אם ניתנה לאישה מנה עם פטרייה מזויפת.

 

ברנד קנולר, הבעלים של המסעדה והשף במקום, מסר כי הוא משתף פעולה עם הרשויות בחקירה. הוא הוסיף כי הוא חש "צער עמוק" על מותה של קאלבו וכי הוא "מקווה שבקרוב כל העובדות יתבהרו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
הפטרייה מכילה תרכובת כימית רעילה
צילום: shutterstock
מומלצים