שתף קטע נבחר

גרמניה: המשטרה איבדה את הראיות נגד הפדופילים

נורדריין וסטפליה: מזוודה ובה 155 תקליטורים עם ראיות למעשי פדופילים שאנסו 31 ילדים נעלמה מתחנת משטרה. שר הפנים: "אני כל כך מצטער"

משטרת גרמניה נאלצה להודות כי איבדה כמעט את כל הראיות המפלילות שנאספו נגד שני פדופילים המואשמים ביותר מ-1,000 מעשי אונס שביצעו נגד ילדים. מדובר בפרשה שזעזעה את גרמניה.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

דיסקים תקליטורים דיסק תקליט (צילום: shutterstock)
לאן נעלמו התקליטורים? גם גניבה לא נשללת(צילום: shutterstock)

שני הפדופילים, אנדראס ו', בן 56, ושכנו מריו ס', בן 33, מואשמים שבמשך עשר שנים תקפו 31 ילדים וילדות, בני 13-4. הם פעלו בפארק בעיירה לוגדה שבמערב גרמניה.

 

השניים, מובטלים, תיעדו את התקיפות ושידרו לפחות את חלקן בדארקנט, הרשת האפלה. מדובר באותו אזור באינטרנט שאליו אפשר להגיע רק באמצעות שימוש בתוכנות מיוחדות ושלכן הוא משמש לשלל פעולות בלתי חוקיות, בהן הפצת חומרים פורנוגרפיים קשים וסחר בסמים, בנשק ובבני אדם.

 

לדברי החוקרים, מזוודה ובה 155 דיסקים ותקליטורי DVD שעליהם היו ראיות מפלילות נגד שני הפדופילים נעלמה מתחנת משטרה במחוז ליפּה, והחוקרים הספיקו לבדוק רק שלושה דיסקים מתוכם. החדר שבו הוחזקו לא אובטח כראוי, ולא נשללת האפשרות שהחומר נגנב.

 

מאסר לזוג שמכר את הילד לפדופילים בדארקנט

 

שר הפנים של מדינת המחוז נורדריין וסטפליה, שם נמצאת העיר, הודה כי מדובר במחדל: "אני המום, זה אסון", אמר השר. "זה כשל של המשטרה. טעויות כאלה אסור שיקרו לעולם. לקורבנות ומשפחותיהם אני יכול לומר רק שאני מצטער כל כך. אני מתנצל על כך שוב".

 

לפי הנוהל אמורים השוטרים לגבות חומרים מסוג זה, אך נראה שהפעם הם שכחו לעשות זאת. צוות מיוחד הוקם כדי לחקור את המחדל. קשה עדיין להעריך מה תהיה ההשפעה של אובדן הראיות, אך לפי הרשויות – הוא לא אמור למנוע את הרשעתם של שני הפדופילים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
שר הפנים: "זה אסון"
צילום: shutterstock
מומלצים