שתף קטע נבחר

בסוף השבוע: "אוטובוס השבת" של העבודה. בימי חול: מסיע חרדים

במפלגת העבודה נדהמו לגלות כי המיניבוס שנשכר לטובת קמפיין "אוטובוס השבת" מסיע תלמידים חרדים במהלך השבוע בירושלים. מנהל המוסד החרדי התנגד לקמפיין - והמילה "שבת" הוסרה. העבודה: "לא ניכנע לאיומים"

 אוטובוס השבת של מפלגת העבודה ()
אוטובוס השבת של מפלגת העבודה

אוטובוס השבת מסיע גם חרדים: אנשי מפלגת העבודה גילו הבוקר (א') להפתעתם כי המיניבוס ששכרה המפלגה לטובת קמפיין "אוטובוס השבת" לבחירות, שעליו מתנוסס הכיתוב "האוטובוס הזה יכול לנסוע בשבת" מסיע במהלך השבוע תלמידים חרדים בירושלים, וכי המילה "שבת" כוסתה בנייר דבק שחור על ידי רב המוסד החינוכי.

 

בשלושת השבועות האחרונים מנהלת המפלגה בראשות אבי גבאי קמפיין שתומך בהפעלת תחבורה ציבורית, ואף שכרה לטובתו מיניבוס. בתכנון המקורי, התכוונה המפלגה להפעיל את "אוטובוס השבת" במהלך סופי השבוע חינם עבור הסעת אזרחים בערים שונות למקומות הבילוי.

 אוטובוס השבת של מפלגת העבודה ()
האוטובוס - בלי המילה שבת

בעקבות עתירת ש"ס לוועדת הבחירות המרכזית, הודיע יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר, כי הוא אוסר על המפלגה להפעיל את האוטובוס למטרה זו בחינם. במפלגה החליטו להמשיך את קמפיין אוטובוס השבת, אולם במקום להסיע אזרחים, החליטו שפעילי המפלגה יסעו בו וינסו לשכנע את תושבי הערים השונות ביוזמה שלהם.

 

הבוקר, כאמור, גילו אנשי המפלגה כי "אוטובוס השבת" מסיע במהלך השבוע תלמידים חרדים בירושלים, וכי מתוך הכיתוב שמתנוסס על גביו נמחקה המילה "שבת". רב המוסד החינוכי בירושלים נדהם לגלות שהאוטובוס שמסיע את תלמידיו משמש לטובת קמפיין הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, ופנה למנהל חברת ההסעות בדרישה שיסיר את המילה "שבת" כתנאי להמשך העסקת האוטובוס בהסעת תלמידי המוסד שבראשותו.

 

מנהל חברת הההסעות סירב לשנות את התוכן הפרסומי שעל גבי האוטובוס, אך אישר לרב לכסות אותו בנייר דבק שחור בעצמו.

 

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "מיניבוס השבת שלנו הושחר השבוע על ידי מתנגדים לתחבורה ציבורית בשבת. הם מנסים להשתיק אותנו ולחסום את החופש שלנו. אבל אנחנו לא נכנעים. מפלגת העבודה תקדם תחבורה ציבורית בשבת. זאת התחייבות. זו לא התרסה נגד אף אוכלוסייה, אלא צורך חברתי. לא ניכנע לאיומים ולא ניתן לקיצוניים לקבוע לנו אם תהיה תחבורה ציבורית בשבת. אוטובוס של שבת – זה כלכלי, זה חברתי וזה צודק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוטובוס השבת של מפלגת העבודה
מומלצים