שתף קטע נבחר

העבודה נגד לפיד: "ייקח את קולות מחנה השינוי וירכיב ממשלת ליכוד"

מפלגת העבודה תקפה את מס' 2 ברשימת "כחול לבן", שאמר כי יפנו לליכוד לממשלת אחדות. "הצבעה לעבודה היא תעודת הביטוח היחידה למהפך", אמרו. יו"ר מרצ: "נראה שהשמאל מחויב לממשלת מרכז-שמאל יותר מהמרכז"

לפיד ונתניהו, ארכיון. "לפיד ייקח את קולות מחנה השינוי וירכיב ממשלת ליכוד" (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
לפיד ונתניהו, ארכיון. "לפיד ייקח את קולות מחנה השינוי וירכיב ממשלת ליכוד"(צילום: גיל יוחנן)
 

במפלגת העבודה תקפו בחריפות את מספר 2 ברשימת "כחול לבן", ח"כ יאיר לפיד, שאמר אתמול (א') כי מפלגתו תפנה לליכוד בזמן הרכבת הממשלה.

 

כל העדכונים על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

 

"יצא המרצע מהשק. לפיד אומר בקולו שייקח את קולות מחנה השינוי וירכיב ממשלת ליכוד", אמרו במפלגה. "הצבעה למפלגת העבודה היא תעודת הביטוח היחידה למהפך שלטוני".

 

אתמול דיבר לפיד בחוג בית בכרמיאל ואמר שמפלגתו תפנה לליכוד במטרה להקים ממשלת אחדות. בהקלטה שפורסמה הבוקר ב"כאן" נשמע לפיד אומר: "לא נעשה גוש חוסם עם המפלגות הערביות ולא נקים איתן ממשלה. כן נפנה לליכוד - זה יהיה הליכוד אחרי נתניהו. הליכוד היא מפלגה לאומית חשובה עם אנשים חשובים ויש לה רשימה לא רעה לכנסת הבאה ואנחנו בהחלט נשמח להיות איתה".

 

יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ' (העבודה) אמרה: "לפיד אמר אמת, גנץ והוא מתכננים להיות שרים בממשלת נתניהו ולא להחליף את השלטון, ואל למצביעים שוחרי פתרון מדיני, שלטון החוק וצדק חברתי להשליך את קולם לטובת נתניהו. כל קול לגנץ הוא קול לשרים בממשלה בראשות נתניהו. אנחנו מתחייבים להמליץ על גנץ בפני הנשיא יותר משגנץ ולפיד בעצמם מתחייבים להמליץ על גנץ".

 

גם יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, התייחסה לדברי לפיד: "האמירה שלו אומללה ואני מקווה מאוד שתצא הבהרה בהקדם. אני לא רוצה רק ממשלה בלי ביבי, אלא גם בלי רגב, לוין וכל ההסתה שהליכוד מפיץ בשנים האחרונות. זה אפשרי רק בממשלת מרכז-שמאל. נראה שהשמאל מחויב לממשלת מרכז-שמאל הרבה יותר מהמרכז".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
נתניהו ולפיד, ארכיון
צילום: EPA
מומלצים