יהדות התורה קורצת לחילונים: "חרדים לזכויות שלך"
במפלגה החרדית מנסים לברוח מהמגזריות ולחזר אחר בוחרים מחוץ ל"בייס". בסדרת סרטונים חדשה מוצגות הצעות חוק חברתיות של המפלגה, בניסיון לאסוף קולות מחוץ למגזר החרדי-אשכנזי
כשה"בייס" בכיס - אפשר לפנות לקהלים חדשים: יממה לאחר הפתיחה הרשמית של מטה הבחירות, היום (ב') השיקה מפלגת יהדות התורה את הקמפיין בסדרה של סרטוני רשת בנושאים חברתיים, במטרה להתנער מהתדמית המגזרית ולקרוץ למצביעים החילונים.
כל העדכונים וכל מה שצריך לדעת על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet
במפלגה החרדית האשכנזית החליטו ללכת בדרכה של האחות הספרדית ש"ס, ולנסות לגייס תמיכה גם בציבור הכללי. בקטעי וידאו קצרים שהופצו ברשתות החברתיות המפלגה מתגאה בהישגים של נציגיה בכנסת בדאגה לפריפריה, לזכויות הצרכנים ואפילו לאזרחים מן המניין שעושים קניות בסופר.
בסרטון אחד שואל הקריין איזה משה דאג הכי הרבה לתושבי עוטף עזה – מזרחי, יעלון או גפני, ומציין כי בזכות הצעת חוק שיזם האחרון נהנים תושבי הדרום מהקלות מס. המסר: "חרדים לפריפריה".
בקטע נוסף נטען כי "בזכות חוק התקשורת של ח"כ אורי מקלב, חברות התקשורת כבר לא יכולות להטריד אתכם אחרי שהתנתקתם". המסקנה: "חרדים לפרטיות שלכם". וגם: "בזכות חוק המשקלים של ח"כ יעקב, אשר רשתות השיווק מחויבות לשים בחנות משקל לשימוש עצמי. חרדים לפרטיות שלך".
באירוע פתיחת המטה רמז אתמול גפני לקו החדש ואמר שמפלגתו תמעיט בעיסוק בסוגיות דת-מדינה. "עכשיו אנחנו רוצים להתמקד רק בנושאים המהותיים - למי אתה צריך לבחור כדי שיעלו את תקציב הבריאות ויעלו את הטבות מס ביישובי הפריפריה? לא צריכים להיות חרדים כדי לתמוך בנו, יכולים להיות גם ערבים שיתמכו בנו. אנשים שמצפים שידאגו להם, שידאגו גם לאזרח הקטן בישראל", אמר.
ח"כ אורי מקלב אמר על קמפיין הרשת החדש: "אנחנו נמצאים במשך שנים בקדמת העשייה ובכל זאת מצטיירים כסקטוריאליים, כי איננו עובדים במדיה הזו והציבור הרחב לא מכיר את העשייה הזו. בחוגי הבית ביקשו מאיתנו להביא את המידע הזה לציבור – וכך עשינו. מציגים אותנו כמגזריים, בשעה שאנחנו מצטיינים בעשייה למען כלל החברה. זכותו של הציבור לדעת את זה".