שתף קטע נבחר

נתניהו נוזף בשרים: "הממשלה לא בפגרה, תגיעו לישיבות"

מערכת הבחירות בעיצומה, השרים לא מגיעים לישיבות, ואלה שכן - יוצאים ונכנסים ללא הרף. נתניהו פנה למזכיר הממשלה, ששיגר בשמו מכתב לשרים: "תפקידכם במשרדיכם וכנבחרי ציבור טרם הסתיים"

 

ישיבת ממשלה (צילום: אמיל סלמן)
נתניהו בישיבת המשלה האחרונה(צילום: אמיל סלמן)

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו נזף היום (ג') בשרים, לאחר שבעקבות מערכת הבחירות שנמצאת בעיצומה, רבים מהם לא טורחים להגיע לישיבות הממשלה. אלה שכן מגיעים, יוצאים ונכנסים פעמים רבות ולרוב עוזבים לפני סוף הישיבה.

 

הנזיפה הגיעה לאחר ישיבת הממשלה השבועית האחרונה שלשום, שאליה הגיעו רק 10 שרים מתוך 21 חברי הממשלה. בסוף הישיבה, נשארו רק שלושה שרים וראש הממשלה. נתניהו העיר למזכיר הממשלה צחי ברוורמן שיש לשים לדבר סוף.

 

בעקבות זאת, שיגר היום ברוורמן, בשמו של ראש הממשלה, מכתב לכל השרים - ובו הבהיר להם את חומרת הדברים. "אני מוצא לנכון להזכירכם", כתב ברוורמן, "כי על אף ההיערכות לבחירות לכנסת, הממשלה אינה מצויה בפגרה וישיבות הממשלה מתנהלות כסדרן ומתכנסות מדי שבוע".

 

ברוורמן ציין כי "למרבה הצער, בישיבת הממשלה האחרונה נרשמה נוכחות דלה של חברי הממשלה והחלטה חשובה מאוד בנושא תשתיות המים של מדינת ישראל התקבלה בנוכחותם של ארבעה שרים בלבד".

 

ההחלטה המדוברת עסקה בהגדלת היקף הפיתוח במשק המים, לשם התמודדות עם תקופות בצורת מתמשכות. התוכנית כוללת, בין היתר, את הגדלת היקף הפיתוח של "מקורות" בשנת 2019 ל-1.4 מיליארד שקלים, ובשנים 2022-2020 עד להיקף של 1.8 מיליארד שקלים בשנה.

 

"תפקידכם במשרדיכם וכנבחרי ציבור טרם הסתיים ואבקש כי תקפידו על השתתפות בישיבת הממשלה השבועית", הוסיף מזכיר הממשלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אמיל סלמן
נתניהו בישיבת הממשלה
צילום: אמיל סלמן
מומלצים