שתף קטע נבחר

אחיו של לוחם דובדבן שנהרג על קמפיין המצבות: "לא הופתעתי"

אריק לוברסקי, ששכל את אחיו רונן ז"ל, אמר לאולפן ynet כי הוא מאמין לנתניהו שהתנער מהסרטון ששילב תמונה מהר הרצל - אך מצביע על הידרדרות השיח הפוליטי: "אין לי שום ציפייה, יש פה בעיה כללית"

 

 

 

אריק לוברסקי, אחיו של לוחם דובדבן סמ"ר רונן לוברסקי שנהרג מפגיעת לוח שיש בראשו בפעילות מבצעית באזור רמאללה, אמר כי לא הופתע מהשימוש בתמונה של בית עלמין צבאי בסרטון התעמולה של הליכוד. בריאיון לאולפן ynet אמר לוברסקי כי הסרטון מגיע ברקע התדרדרות השיח במערכת הבחירות הנוכחית, התדרדרות שקיימת בכל המפלגות.

 

"זה לא נעים לראות דבר כזה, אבל זה גם לא מפתיע", אמר לוברסקי. "רואים את זה מתחילת מערכת הבחירות הנוכחית. כל מה שהמפלגות עושות זה לכתוש אחת את השנייה בלי שום גבול. הכול כשר במלחמה הזאת".

ליכוד טי וי בבית העלמין הצבאי (צילום: ליכוד טי וי)
"לא מפתיע". מתוך סרטון התעמולה של הליכוד(צילום: ליכוד טי וי)

ישיבת ממשלה (צילום: AFP)
"אם כל דבר היה עובר דרכו, הוא היה מתעסק כל היום רק בזה". נתניהו(צילום: AFP)

לוברסקי הוסיף כי לדעתו, השימוש בבית העלמין אינו עליית מדרגה. "אין לי שום ציפייה כבר, אחרי שראיתי את הדברים שפורסמו עד כה ואת כל המלחמות בין המפלגות הגדולות. יש פה פגיעה בפרה קדושה, אבל אפשר לומר את אותו הדבר גם על הצד השני שכבר עשה דברים כאלה. יש פה בעיה כללית", הוא אמר.

 

הוא הוסיף כי הוא מאמין לראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר שלא ידע על כל מראש. "אם כל דבר שהיה עובר במפלגת הליכוד היה עובר דרך ראש הממשלה, בטח סרטונים כאלה ואחרים,

אז נראה לי שהוא היה מתעסק כל היום רק בזה", אמר לוברסקי.

 

"אני בטוח שלא הכול עובר דרכו. בסוף הוא בעצמו אח שכול וגם לו יש דעה בנושא הזה. אני לא באמת יודע מה דעתו אבל כל עוד זה יצא תחת מפלגתו, הוא היה צריך למחות נגד זה וזה באמת מה שהוא עשה. להגיד שהוא ידע על זה מראש? קשה לי לומר", הוא הוסיף.

 

על ה"מלחמה" בין הליכוד לרשימת כחול לבן בראשות בני גנץ, הוא אמר: "אני מקווה שהציבור ימאס במלחמה הזאת בין גנץ לביבי, זה רק עושה את זה צהוב, כאילו אלה מתמודדים בתחרות ריאליטי ולא שני אנשים שמתיימרים להנהיג את מדינת ישראל. מקווה שהציבור יוקיע את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ליכוד טי וי
מתוך סרטון התעמולה של הליכוד
צילום: ליכוד טי וי
מומלצים