שתף קטע נבחר

האתר של מירי רגב נפרץ: "מועמדת לראשות ממשלה"

גולשים שביקשו ליצור קשר עם שרת התרבות בפייסבוק הגיעו לאתר אינטרנט שמקדם אותה לראשות הממשלה, תחת הסיסמא "נאמנה לישראל". לשכת רגב: "פריצה שנייה בחודשיים האחרונים, מנסים לפגוע בה". תלונה הוגשה במשטרה

 

חלק מקמפיין הבחירות של מירי רגב (מתוך האתר
האתר הפרוץ של מירי רגב(מתוך האתר "מירי רגב-נאמנה לישראל")

אתר האינטרנט של שרת התרבות מירי רגב נפרץ לאחרונה - וכל מי שניסה ליצור קשר עם השרה דרך הפייסבוק או הגיע לאתר בדרכים אחרות - נתקל בקמפיין שמריץ אותה לראשות הממשלה.

 

צוות הלשכה של רגב אמר היום (שבת) ל-ynet כי מדובר בפעם השנייה שבה אתר האינטרנט נפרץ בחודשיים האחרונים, וכי הדבר נעשה על-מנת לפגוע בה בתקופת הבחירות.

 

חלק מקמפיין הבחירות של מירי רגב (מתוך האתר
"להוסיף עוד טקסט על העבר הצבאי"(מתוך האתר "מירי רגב-נאמנה לישראל")
 

חלק מקמפיין הבחירות של מירי רגב (מתוך האתר
(מתוך האתר "מירי רגב-נאמנה לישראל")

חלק מקמפיין הבחירות של מירי רגב (מתוך האתר
(מתוך האתר "מירי רגב-נאמנה לישראל")

חלק מקמפיין הבחירות של מירי רגב (מתוך האתר
הזמנה לחתום על עצומה לתמיכה ברגב(מתוך האתר "מירי רגב-נאמנה לישראל")

 


.


באתר, שמותג תחת הסיסמא "מירי רגב נאמנה לישראל", ניתן לראות את תמונת השרה על רקע דגל ישראל, הבטחות קמפיין, אפשרות להזמנת חולצות וכובעים עם שמה, סרטון המקושר לעמוד היוטיוב הרשמי של השרה, ומידע קצר על אודותיה שבסופו נכתב: "להוסיף כאן עוד טקסט על העבר הצבאי".

 

על אף הסיסמאות שעיטרו את העמוד - בתחתית האתר נכתב כי האתר נבנה על-ידי תומכי רגב ולא ע"י גורם רשמי מטעמה, אך בלשכתה טוענים כי הכתובת אינה בשימוש כבר יותר משנה.

 

לפי לשכת רגב, הפעם הקודמת שאתר האינטרנט של רגב נפרץ הייתה לקראת הפריימריז בליכוד, והאתר "התחזה" לקמפיין לראשות הממשלה. לשכתה הגישה תלונה במשטרת מודיעין ומיד לאחר מכן האתר הפך לעמוד תרומות עבור ארגונים הנאבקים נגד אלימות כלפי נשים.

 

מלשכת שרת התרבות והספורט מירי רגב נמסר: "לצערנו גורמים אינטרסנטיים המעוניינים לפגוע בשרה רגב, רכשו את הדומיין שהיה בשימוש השרה רגב עד לפני למעלה משנה, דומיין שעליו הוחלט לוותר בעקבות שיקולים שונים ובאמצעותו הם הפיצו במרמה חומר פרסומי שקרי שאינו נחלתה של השרה רגב.

 

"הדבר קרה לצערנו גם לפני כחודשיים, ובעקבות אותו הפרסום פנתה השרה רגב לקב"ט המשרד שיגיש תלונה למשטרת ישראל על מנת לחקור את הנושא ולהביא להסרת דף האינטרנט המתחזה ומפיץ חומר שקרי. בצאת השבת תנחה השרה רגב את קב"ט המשרד להגיש בשנית תלונה במשטרה, על מנת לאתר את הגורם שמנסה לפגוע בה באמצעות דפי נחיתה שקריים שאין ולא היה לה שום קשר אליהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך האתר "מירי רגב-נאמנה לישראל"
מתוך אתר האינטרנט
מתוך האתר "מירי רגב-נאמנה לישראל"
מומלצים