שתף קטע נבחר

שוב: נהגת צנחה עם רכבה לתוך חצר בית בחיפה

כלי רכב פרטי הידרדר מהכביש ונתקע במאונך בתוך חצר בית, כשהנהגת לכודה בתוכו. היא חולצה במצב בינוני. יממה קודם לכן התרחשה בעיר תאונה דומה כשנהגת חדשה ניסתה "לשפר חניה" ונפלה עם רכבה לתוך מרפסת דירה

רכב הדרדר ברחוב עבאס בחיפה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)
הנהגת נפצעה בינוני. התאונה בחיפה(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)

כלי רכב פרטי הידרדר היום (ראשון) ממפלס הכביש ברחוב עבאס בחיפה, והתהפך לתוך חצר בית בצידי הדרך. הנהגת, תושבת העיר בת 76, חולצה על ידי צוותי כיבוי ופונתה לבית החולים רמב"ם במצב בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

 

קצין הכבאות קובי להב שהגיע למקום תיאר את חילוץ הנהגת: "כשהגענו למקום זיהינו רכב פרטי מסוג טויוטה כשהוא נטוי בזווית חדה ברווח שבין מפלס הכביש לקיר מבנה מגורים סמוך. בתוכו היתה הנהגת, אישה בשנות השבעים לחייה, כשהיא בהכרה מלאה. עיגנו באמצעות כננת את הרכב לבל יפול מטה במורד, הרגענו את האישה שכן כל תנועה לא נכונה עלולה הייתה להחמיר את המצב, והבטחנו לה שנחלצה ללא פגע. לאחר מכן באמצעות סולם בנינו גשר מאולתר באמצעותו ותוך אבטחה חילצנו את האישה והעברנו אותה לקבלת טיפול רפואי".

רכב הדרדר ברחוב עבאס בחיפה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)

 

 

תאונה תאונה דרכים רכב פרטי נכנס בדירת בדירה מרפסת חיפה  (צילום: דוברות המשטרה)
שגרה בחיפה. התאונה אתמול(צילום: דוברות המשטרה)

בעיר התרחשה אתמול תאונה דומה כשנהגת חדשה שביקשה "לשפר חניה", איבדה שליטה ונפלה עם רכבה לתוך מרפסת דירה ברחוב ינאי. הנהגת ובעלה שישב לידה חולצו במצב קל.

 

לוחמי האש שהוזעקו לזירה, בראשות מפקד המשמרת רב-רשף מרזוק חמוד, איבטחו את הרכב אשר נטה בזווית חדה. לאחר מכן הם ניסרו את השמשה הקדמית ודרכה חילצו את השניים.

  

מחקירת האירוע עולה כי הנהגת ביקשה כאמור לתקן את האופן שבו חנתה את רכבה, אך לחצה בטעות על דוושת הגז. עקב כך המכונית האיצה, פרצה גדר מברזל וצנחה ממפלס הכביש למרפסת דירה בבניין מגורים בשכונת כרמליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
הידרדרות רכב בחיפה
צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף
מומלצים