שתף קטע נבחר

הראיות נחלשו: שוחרר קרוב משפחת בני הזוג כדורי

חקירה במבוי סתום? המשטרה הודיעה כי קרוב המשפחה של בני הזוג תמר ויהודה כדורי, שנעצר בחשד למעורבות ברציחתם, שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים

 

 

 

יהודה ותמר כדורי ז
יהודה ותמר כדורי(צילום: מרדכי אסרף)

המשטרה החליטה לשחרר היום (ג') בתנאים מגבילים את קרוב משפחתם של בני הזוג תמר ויהודה כדורי, שנמצאו בינואר ללא רוח חיים בדירתם בירושלים. החשוד שוחרר מתחנת המשטרה שבה הוא שהה למעצר בית למשך חמישה ימים. שחרור החשוד מעיד על חולשת הראיות נגדו. עם שחרורו, חיבק את אחיו וקרובי משפחתו, פרץ בבכי ואמר: "אני רוצה לראות את הילדים שלי".

 

מעצרו של קרוב המשפחה החשוד במעורבות ברצח הוארך בשבוע שעבר בפעם השנייה. מאז הארכת המעצר הראשונה שלו אספה המשטרה חומרים המחזקים לטענתה את החשד נגדו.

גיא מימון שי לוי שלומי לוי ()
סנגורי החשוד, עו"ד גיא מימון, שלומי לוי ושי לוי

עם קבלת ההחלטה על שחרורו, מסרו סנגוריו עורכי הדין שי לוי, גיא מימון ושלומי לוי: "עוול בלתי נסלח נגרם למשפחה המתאבלת, אצבע המעצרים קלה מאוד על ההדק. כל אזרח במדינת ישראל צריך להיות מודאג מכך".

 

אשתו של החשוד, שנעצרה בחשד לקשירת קשר ובשיבוש מהלכי משפט, שוחררה בשלב מוקדם יותר למעצר בית.

 

כבר ביום מציאת גופות בני הזוג כדורי מסר החשוד עדות במשטרה ובהמשך הגיע לתשאול נוסף. אחר כך הוא נחקר באזהרה בחשד למעורבות ברצח.

 

בתחילת החקירה נעצר גם תושב מזרח ירושלים בחשד לרצח בני הזוג, אולם בהמשך הוא שוחרר לאחר שבמשטרה הבינו כי אין לו שום קשר למעשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מרדכי אסרף
יהודה ותמר כדורי
צילום: מרדכי אסרף
מומלצים