שתף קטע נבחר

תיעוד: פקח ניסה למנוע ממבריח להימלט ונתלה על מכונית נוסעת

פקחי משרד החקלאות עיכבו תושב לקיה שניסה להבריח עוף מהרשות הפלסטינית והחרימו את מכוניתו. בזמן שנמלט מהמקום נתלה אחד הפקחים על הדלת הקדמית של המכונית הנוסעת כדי לעצור אותו. צפו בתיעוד

 

 

תושב לקיה שניסה להבריח עוף מהרשות הפלסטינית בחודש שעבר רצה לברוח מפקחי משרד החקלאות שהחרימו את רכבו. במהלך ההימלטות קפץ אחד הפקחים על המכונית, נתלה עלייה, בניסיון למנוע את הבריחה. צפו בתיעוד.

פקח משרד החקלאות מנסה להתלות על רכבו של מבריח הבשר ()
הפקח נתלה על דלת המכונית. מתוך תיעוד האירוע

סאמיר אזברגה, בן 73 מלקיה, נתפס בחודש שעבר במעבר מיתר שבדרום הר חברון כשניסה להיכנס לשטח ישראל עם כמות גדולה של בשר עופות במכוניתו.

 

פקחים של יחידת פיצו"ח במשרד החקלאות, שמפקחת על העברת מוצרים חקלאיים בין הרשות הפלסטינית לישראל, עיכבו את אזברגה במעבר, הורו לו להשמיד את העוף ואחר כך להעביר את המכונית לגרר בבאר שבע.

  

המבריח הגיע להשמיד את העוף סמוך לצומת שוקת, אך לאחר מכן הוא אמר לאחד הפקחים כי לא יאפשר להם לקחת את הרכב, התניע אותו וניסה להימלט.

 

פקח משרד החקלאות מנסה להתלות על רכבו של מבריח הבשר ()
הרכב נוסע כשהפקח נאחז בדלת

הפקח היה נחוש שלא לאפשר למבריח להימלט ונתלה על דלת הנהג, גם לאחר שהמכונית התחילה בנסיעה.

 

לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הפקח דרש מהמבריח לעצור, אך זה המשיך בנסיעה תוך שהוא מכה בחוזקה בחזהו של הפקח וצועק לעברו שישחרר את אחיזתו. לבסוף, מעוצמת הדחיפות איבד הפקח את אחיזתו, נפל על הכביש ונחבל, ואילו הנהג נמלט מהמקום.

 

כמה שעות לאחר המקרה, אזברגה הסגיר עצמו לידי שוטרי תחנת עיירות במרחב נגב. הוא מואשם כעת בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה ותקיפה בנסיבות מחמירות.

 

בכתב האישום, שהגישה פרקליטות מחוז דרום, נכתב: "הנאשם בחר לסכן באופן ממשי חיי אדם, על-מנת להימלט עם רכבו מהזירה. רק בנס הפקח לא נפגע מכלי רכב חולפים ומרכבו של הנאשם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים