שתף קטע נבחר

מרצ השיקה את הקמפיין: "אין מהפך בלי מרצ"

סיסמת הקמפיין נחשפה. זנדברג: "רוצים את סמוטריץ' שר החינוך בממשלה של ביבי, או את מרצ במשרד החינוך בממשלת גנץ?"

 

 

ברקע הסקרים שמנבאים לה מספר נמוך של מנדטים, מפלגת מרצ השיקה היום (ב') את הקמפיין שלה בבחירות לכנסת ה-21. הסיסמה המרכזית שתלווה את המפלגה עד ליום הבוחר היא "אין מהפך בלי מרצ".

 

כל העדכונים על בחירות 2019 במקום אחד - מתחם הבחירות של ynet

השקת קמפיין הבחירות של מרצ (צילום: מוטי קמחי)
זנדברג באירוע השקת הקמפיין(צילום: מוטי קמחי)

קמפיין הבחירות של מפלגת מרצ ()
הסיסמה של המפלגה: "אין מהפך בלי מרצ"

במסיבת עיתונאים הציגה המפלגה את השלטים שתתלה ברחבי הארץ בימים הקרובים, ועליהם מסרים כגון "עצירת הבנייה בהתנחלויות, זה מהפך", "תקציבים לבתי החולים במקום לישיבות, זה מהפך", ו"להוציא את ההדתה מבתי הספר, זה מהפך".

 

שלטים אחרים נשאו מטרות נוספות של המפלגה: "מו"מ מיידי לשלום, זה מהפך", "נישואים אזרחיים וביטול הרבנות, זה מהפך", ו"להצמיד את קצבת הנכות לשכר המינימום, זה מהפך".

 

במהלך האירוע הוצג סקר לפיו 74% מבוחרי מרצ השיבו כי הם מצביעים עבור המפלגה מפני שהם מאמינים באידיאולוגיה ובדרך שלה. לדברי מנהל הקמפיין, עופר שטרית, נתון זה הוביל לגיבוש הקמפיין הנוכחי.

 

באירוע אמרה יו"ר המפלגה תמר זנדברג: "צריך לשאול את עצמנו ביושר איזו ישראל אנחנו רוצים לראות פה. כהניסט בוועדה למינוי שופטים וסמוטריץ' שר החינוך של ביבי? או מרצ חוזרת למשרד החינוך בממשלה של גנץ".

השקת קמפיין הבחירות של מרצ (צילום: מוטי קמחי)
גילאון. "כל קול שיבוא מהשמאל לגנץ לא מביא למהפך אמיתי"(צילום: מוטי קמחי)
 

זנברג גם הביעה התנגדות להקמת ממשלת אחדות בראשות כחול לבן והליכוד. "אחדות עם מי? אחדות עם דודי אמסלם, שהמשנה הפוליטית שלו היא איומים על עדי מדינה? עם מירי רגב, שהפכה את ההסתה והצנזורה לאמנות? עם הליכוד, שהפכה את עצמה לקן של שחיתות וממש בימים אלה מקדישה את כל מאמציה להכנסת תומכי טרור יהודי לכנסת ישראל? צריך שבממשלת המרכז-שמאל שתקום, מרצ תהיה כוח מוביל ודומיננטי", אמרה.

  

בהמשך דיבר ח"כ אילן גילאון: "כל קול שיבוא מהשמאל לגנץ הוא קול שלא מביא למהפך אמיתי. ממשלה בלי מרצ היא אינה ממשלת מהפך, ולכן אין מהפך בלי מרצ".

 

אתמול נפגשה זנדברג עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן במוקטעה ברמאללה. השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים ברקע הבחירות המתקרבות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
יו"ר מרצ תמר זנדברג
צילום: מוטי קמחי
מומלצים