שתף קטע נבחר

היום - העדלאידע בחולון: אלה הרחובות שייחסמו

התהלוכה המסורתית תצא לדרך ב-12:00 עם מספר שיא של 50 מיצגים וכ-4,500 משתתפים. לצורך האירוע, יחסמו כבישים ברחבי העיר החל משעות הבוקר המוקדמות. רשימת הרחובות החסומים

העדלאידע בחולון בשנה שעברה (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
העדלאידע בחולון בשנה שעברה(צילום: מוטי קמחי)

תהלוכת העדלאידע המסורתית של חולון לכבוד חג הפורים תתקיים היום (ה') משעות הצהריים המוקדמות ותוביל לחסימת צירים נרחבת ברחבי העיר.

 

השנה תתקיים העדלאידע בסימן "קרנבל" עם מספר שיא של 50 מיצגים וכ-4,500 משתתפים בהם להקות, אקרובטים, רקדנים, תזמורות, תיאטראות רחוב, אמני קרקס, רוכבי גלגיליות, מתופפים ועוד. על עגלת הקרנבל, שתוביל את המצעד, תתנוסס דמותו של יובל המבולבל.

 

מאות שוטרים, לוחמי מג"ב, חובשים ופרמדיקים של מד"א, יהיו פרוסים בתוך ומחוץ לבימה המרכזית ובמסלול התהלוכה במטרה לשמור על הסדר ולסייע בכל אירוע חירום במידה ויתרחש. התהלוכה תצא לדרך בשעה 12:00 מצומת הרחובות סרלין וסוקולוב לכיוון מזרח, ותסתיים ברחבת בניין העירייה ברחוב ויצמן.

מפה חסימה כביש כבישים עדלאידע חולון פורים ()
מסלול התהלוכה

החל מ-07:00 ייסגר לתנועה רחוב מקווה ישראל, מרחוב שנקר ועד רחוב גאולים, לשני הכיוונים. בשעה 8 בבוקר יסגרו לתנועה צירים נוספים: רחוב סוקולוב מרחוב מקווה ישראל ועד שדרות דב הוז, רחוב קראוזה פינת פבריגט לכיוון צפון, רחוב חומה ומגדל מרחוב חנקין לכיוון צפון, רחוב ההסתדרות בין צומת שנקר לצומת זלמן ארן לשני הכיוונים, כיכר הלוחמים לכיוון דרום, ורחוב קוגל מפינת רחוב ה' באייר לכיוון דרום.

 

 

 (צילום: צביקה טישלר) (צילום: צביקה טישלר)
(צילום: צביקה טישלר)

 (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)

 (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)

 (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
(צילום: מוטי קמחי)

במשטרה הדגישו כי רחוב ז'בוטינסקי יישאר פתוח לתנועה עד לרחוב מקווה ישראל בכדי לאפשר יציאה מהעיר. הכניסה למתחם האירוע לא תתאפשר עם כלי נשק, קורקינטים או אופניים חשמליים ולא תותר הפעלת רחפנים.

 


פורסם לראשונה 20/03/2019 21:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
העדלאידע בחולון בשנה שעברה
צילום: מוטי קמחי
מומלצים