שתף קטע נבחר

ריב בוואטסאפ, איומים ושריטה: הלימודים בבת ים יחלו ב-10:00

אמה של תלמידה קפצה מעל גדר בית הספר שבו לומדת בתה - ואז צרחה על התלמידים והמורה. בהמשך היא שרטה מורה אחרת. בעקבות כך יושבתו מחר הלימודים בכל בתי הספר והחטיבות בעיר למשך שעתיים. הסתדרות המורים: "קוראים למשרד החינוך לגבש תוכנית חירום למיגור התופעה"

 

ארכיון (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
ארכיון(צילום: מוטי קמחי)

הסתדרות המורים הודיעה כי תשבית מחר (יום ב') את הלימודים למשך שעתיים בכל בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בבת ים בעקבות טענות לאירוע אלים שהתרחש היום בבית ספר יסודי בעיר. לפיכך, הלימודים יחלו בשעה 10:00.

 

לטענת הסתדרות המורים, האירוע התרחש לאחר שאמה וסבתה של תלמידה הגיעו לשטח המוסד החינוכי. "האם נכנסה לכיתה שבה לומדת בתה והחלה לצרוח על התלמידים והמורה", נמסר מההסתדרות.

 

עוד נאמר כי "לאחר ניסיונות של אנשי צוות נוספים להרגיעה - האם תקפה מורה אחרת ושרטה אותה בעת שזו ניסתה למנוע ממנה גישה לתלמידים. כל זאת אירע בזמן השיעור ולעיני התלמידים. כמה שעות לאחר מכן, הגיעה אביה של תלמידה אחרת אל שטח בית הספר והחל לצרוח ולגדף את צוות המורות". בעקבות המקרה נערך תחקיר בעיריית בת ים. בנוסף הוגשה תלונה במשטרה נגד האם התוקפת. האם (33), עוכבה לחקירה.

 

גורמים המעורים במקרה סיפרו כי האם התוקפת קפצה מעל לגדר ונכנסה למוסד החינוכי בלא ידיעת המאבטחים. "שתי ילדות רבו ביניהן בוואטסאפ והיום אמה של אחת מהן הגיעה לכיתה", סיפר גורם בבית הספר. "היא התחילה לצעוק, להשתולל ולאיים על המורה. האם באה לאיים על הילדים בכיתה, והמורה ניסתה להוציא אותה".

"למגר תופעות קשות אלו". בן דוד (צילום: עמית שאבי) (צילום: עמית שאבי)
"למגר תופעות קשות אלו". בן דוד(צילום: עמית שאבי)

בחודש שעבר הושבתו הלימודים למשך שעה בבאר שבע על רק אירוע דומה, ובאחרונה הושבתו באופן נקודתי גם בתי ספר בחיפה ובנצרת עילית, שבהם התרחשו אירועים אלימים.

 

"אירוע זה מצטרף לשורה של מקרים שתופסים תאוצה בשנים האחרונות", אמרה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד. "אני קוראת למשרד החינוך לשים את נושא האלימות כלפי עובדי ועובדות ההוראה בראש מעיניהם ולגבש תוכנית חירום שתמגר תופעות קשות אלו".

 

יו"ר הנהגת ההורים בבת ים ורד דנינו אמרה: "אנחנו מגנים בחריפות כל סוג של אלימות נגד הצווות החינוכי והילדים. אנו עובדים מול העירייה בעניין ונעשה מאמצים למנוע את המשך האלימות בבתי הספר בעיר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים