שתף קטע נבחר

מטוסו של נתניהו חלף מעל המושב שנפגע מהרקטה

בדרכו חזרה מוושינגטון עבר מטוסו של ראש הממשלה מעל היישוב משמרת, שנפגע מהירי מעזה. סוזן וולף שנפצעה בינוני: "מרגישה הרבה יותר טוב"

 

מטוס ראש הממשלה בנימין נתניהו חלף מעל מושב משמרת אזור השרון נפילה רקטה ()
מסלול הנחיתה

לקראת הנחיתה בנתב"ג בצהריים (יום ג') חלף מטוס הבואינג 777 של ראש הממשלה בנימין נתניהו מעל מושב משמרת בשרון, שבו פגעה אתמול הרקטה שנורתה מרצועת עזה וגרמה לפציעת שישה בני אדם באורח קל ונפגעת באורח בינוני. הירי הוביל להסלמה אמש, שבגינה החליט נתניהו לקצר את שהותו בוושינגטון ולחזור לארץ.

 

 

היום חל שיפור במצבה של סוזן וולף שנפגעה אתמול באורח בינוני מהתפוצצות הרקטה. לצד בני משפחתה, במחלקה הנוירולוגית בבית החולים בלינסון בפתח תקווה, היא הודתה לכל הדואגים לשלומה ואמרה: "אני מרגישה היום הרבה יותר טוב. הדבר הכי יקר לי זה המשפחה שלי. כולם שרדו ואנחנו בסדר. תודה לכול אלה שבאים לעזור, זה ממש לא יאומן".

 

הרקטה ששוגרה מרצועת עזה - מרחק של לפחות 80 ק"מ - גרמה לנזק אדיר למבנה ולמותם של ארבעה כלבים. בבית גרה משפחת וולף - הורים ואיתם הבן, אשתו ושני הילדים - בני חצי שנה ושלוש. כמו כן נפצעה ילדה בת 12 שגרה בבית הסמוך, ככל הנראה מרסיס. הסבתא נפצעה באורח בינוני בזמן שניסתה לסגור את דלת הממ"ד.

 

הרקטה חדרה דרך הגג, פגעה בריצפה, התפוצצה, חדרה לתוך האדמה ויצרה מכתש. רסיסים של הרקטה עפו לכל עבר. הרקטה נמצאה בתוך האדמה מתחת לרצפות וכעת פועלים להוציא אותה.

 

יוני וולף, שהוריו ואחיו גרים בבית שנפגע מהרקטה, סיפר: "אני בעיקר בשוק. אח שלי הוא זה שתפעל את האירוע, הוא זה שהעיר את כולם בלילה. בזמן שאבא שלי הלך להביא את אחותי מהיחידה הנפרדת נפל הטיל על הבית. חלק הגיעו לממ"ד וחלק לא. האם האמנתי שזה יקרה לי? לא, אבל זה תמיד שם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים