שתף קטע נבחר

המטפלת החשודה ברצח קשישה ממשיכה להכחיש, מעצרה הוארך

עו"ד של החשודה ביקש לבצע לה בדיקת פוליגרף, אך נציג המשטרה דחה את ההצעה ואמר כי "יש עוד כמה פעולות לבצע". השופט בדיון הורה להתייעץ עם הפרקליטות והאריך את המעצר עד יום שלישי

 

תיעוד המטפלת מכסה את המצלמה ()
תיעוד המטפלת מכסה את המצלמה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (א') את מעצרה של אייסה קלימלים, המטפלת הסיעודית בת ה-33 החשודה ברצח הקשישה בת ה-93 בגבעתיים. מעצרה הוארך בשלושה ימים נוספים. סנגורה של החשודה,

 

סנגורה של החשודה, עו"ד בני בכר, אמר כי הטעות היחידה של מרשתו היא התנהלותה. "היא הדביקה פלסטר על מצלמה, אין חומר ראיות. הצענו למרשתי לעבור בדיקת פוליגרף פרטי, כי כל הימים שהיא נמצאת במעצר היא בדיכאון. חצי מהשגרירות נמצאת כאן, אם יש אינדיקציה שעשתה משהו, שתינתן על ידי הפוליגרף".

 

עו"ד בכר אמר כי "גם אם ידעה על המצלמה, האם זאת עבירה לשים עליה פלסטר? כל ארבע השנים היא טיפלה בה במסירות". סנגורה של המטפלת אמר כי המשטרה מחמירה עם מרשתו מאחר וקרובי משפחתה הם עורכי דין מוכרים.  

 

נציג מרחב דן במשטרה, רס"מ קובי הרשקוביץ, אמר כי לא ניתן לבצע לחשודה בדיקת פוליגרף במשטרה מסיבות טכניות. "יש עוד כמה פעולות לבצע", אמר. "היא טוענת שהמצלמה לא היתה ידועה לה, אלא רק בסמוך לאירוע. המצלמה הייתה לאורך השנים שעבדה במקום. בתה של המתלוננת הצביעה לה ואמרה לה שזו מצלמה, לטענתה רק באותו יום סמוך למותה של המנוחה".

 

השופט עלאא מסארווה הורה להאריך את מעצרה של החשודה בשלושה ימים (עד יום שלישי) וביקש מהמשטרה להתייעץ עם הפרקליטות האם ניתן לבצע לחשודה בדיקת פוליגרף.

 

 

לאחר פרסום מעצרה של המטפלת נודע כי במהלך חקירתה נמצאו סתירות בעדותה. משפחת הנרצחת טענה כאמור כי מצלמות האבטחה שהותקנו בדירה כוסו במדבקות. בתה של הקשישה אמרה בשבוע שעבר בשיחה עם ynet כי "בעימות במשטרה היא אמרה בהתחלה 'לא עשיתי כלום', ורק אחרי שאמרתי לה שראיתי אותה מדביקה פלסטר על מצלמת האבטחה, היא אמרה 'לא התכוונתי, אני אוהבת אותך'".

 

בני משפחתה של הקשישה החלו לברר פרטים על המטפלת אחרי פטירת יקירתם, וגילו שהחשודה עסקה במקביל במתן הלוואות בריבית. "זה סיפק לנו את המניע", אמרה הבת. "הגשנו את התלונה במשטרה לפני חודש וחצי אחרי שביססנו את המניע שלה. רצינו ביסוס באלף אחוז לפני שפנינו למשטרה". 

 

חודש לפני פטירת הקשישה, חשו בני משפחתה בהתנהגות מוזרה מצד המטפלת. "היא הייתה מוטרדת ולא התנהגה כרגיל", סיפרה הבת. "שאלתי אותה אם משהו לא בסדר, רציתי לעזור לה, חשבתי אולי יש לה בעיות עם בעלה בפיליפינים. היא פרצה בבכי ואמרה שהלוותה הרבה מאוד כספים. בדיעבד התברר לנו שהיא עוסקת בהלוואות בריבית קצוצה מול הקהילה הפיליפינית בארץ".

 

משפחת הקורבן גילתה שהמטפלת חייבת הרבה כסף. "שבוע לפני שאימא נפטרה, המטפלת אמרה שהיא עובדת על פתרון ולא האמנתי שזה יהיה אימא שלי. אימא עוד הספיקה להגיד שבוע לפני מותה שהמטפלת לא בסדר. יום לפני המוות, המחבלת חיבלה במצלמות ושמה עליהן פלסטר כדי שלא יצטלם כלום. המטפלת הייתה כל הזמן בחדר של אימא שלי בשבוע האחרון לחייה, זאת התנהגות לא אופיינית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים