שתף קטע נבחר

 

הוארך מעצר החשוד במעורבות ברצח יסמין רז: "יש ראיה חשובה"

בדיון הארכת המעצר התברר כי החשוד מקורב לבעל הדירה ותושאל בעצמו לאחר מותה של רז בחולון. השופט: "יש ראיה משמעותית נוספת, ראיה חשובה". סנגורו של החשוד: "לאחרונה נסגרו לו תיקים עקב אי כשירות נפשית"

 

העדים למותה של יסמין רז משחזרים

העדים למותה של יסמין רז משחזרים

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (ב') בארבעה ימים את מעצרו של החשוד במעורבות ברצח יסמין רז מחולון. בדיון אמר סנגורו כי מרשו, בן 48, יצא לאחרונה לא כשיר בשני תיקים פלילים שהתנהלו נגדו, הוא סובל מ"מחשבות רדיפה" ואינו מתקשר עם הסובבים אותו. צו איסור פרסום הוטל על שמו של החשוד.

 

יסמין רז ז
יסמין רז ז"ל

מהחקירה עולה כי החשוד מקורב לבעל הדירה והוא נכח בדירה בזמן האירוע לאחר מותה של רז. בהמשך נגבו עדויות מכל המעורבים, והחשוד תושאל בעצמו בדירה לאחר האירוע. נציג צוות החקירה המיוחד במרחב איילון הכחיש שהתיק נרשם בתחילה כתיק התאבדות.

 

עו"ד ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית אמר בדיון: "לא מדובר במי שאין לו הסתבכויות עם החוק, נסגרו לו לאחרונה תיקים בגלל אי כשירות נפשית". המנוחה התגוררה אצל אדם שסובל מניוון שרירים ולפי המשטרה גם הוא מעורב במותה. "כל אחד מעורב בחלקו", הסביר נציג המשטרה ואמר כי אתמול לקחו את החשוד לזירה. הסנגור אמר שמרשו נמצא בחודשים האחרונים במצב פסיכוטי ובוחן המציאות שלו לקוי ברמה שמשפיעה על ההתקשרות עימו. "צוות החקירה מכירה את המגבלות של החשוד", טען נציג המשטרה.

 

ויכוח שניהלה רז זמן קצר לפני מותה

ויכוח שניהלה רז זמן קצר לפני מותה

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

החשוד במעורבות רצח יסמין רז (צילום: מוטי קמחי)
החשוד במעורבות ברצח יסמין רז(צילום: מוטי קמחי)

יסמין רז ז

אלפסה סיכם כי "המנוחה נפטרה ב-20 בינואר 2019 ומעולם לא היתה מחלוקת שהחשוד והאחר נכחו בדירה ממנה לכאורה או קפצה או באופן אחר נפלה ומצאה את מותה. המשטרה בדרך כזאת או אחרת פעלה כדי לאסוף עדויות מכל גורם רלוונטי. החשוד, להבנתי, תושאל בשטח ואולי אמירתו מופיעה באחד מדו"חות הפעולה ובזה נגמר הסיפור. מהר מאוד נמתחה ביקורת על האופן שבו המשטרה מהרה להסיק שמדובר בהתאבדות והיתה ציפייה שהמשטרה תחקור את התיק כדי לברר מה קרה במקום. 

 

"למיטב ידיעתי, במשך פרק זמן של חודשיים החשוד לא זומן לחקירה לא כעד ולא כחשוד. הוא לא היחיד שנכח במקום ויש עוד שני אנשים לפחות שהיו בדירה

ואם רוצים לעשות ברור מקיף קשה לי הסיטואציה שמיחסים לחשוד עבירה של קשירת קשר ורק הוא מובא כעצור אחרי זמן כה ממושך. לא רואה הבדל בין פלוני או אלמוני לגבי החשד. אני מקווה שפריצת הדרך נובעת ממצוקת פענוח מול המשפחה שמבקשת תשובת על גורל המנוחה. מרשי יצא לא כשיר בשני תיקים מבחינה דיונית ומצבו הנפשי הוא סובל ממחשבות רדיפה ואינו מתקשר עם הסובבים אותו".

 

השופט עלאא מסארווה האריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים וקבע כי "קיימת ראייה משמעותית נוספת, ראייה חשובה. מונחת בפניי תוכנית החקירה שהושקעה בה מחשבה רבה. במקביל נעשות פעולות ללא הרף וקיים חשד סביר בעצמה טובה ופעולות חקירה אינטנסיביות. אין צורך להרחיב על המסוכנות וגם השיבוש לא נפקד ממקומו חרף נתוניו האישיים הלא פשוטים של החשוד מתחייב במעצר בנסיבות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים