שתף קטע נבחר

בנות הזוג נפלו מהצוק עם ששת הילדים

שנה אחרי שארה"ב הזדעזעה ממותה המסתורי של משפחת הארט קובעת המשטרה שמדובר ברצח והתאבדות. האם ג'ניפר דהרה במכוון מהצוק, כשברקע חקירת התעללות בילדים המאומצים: "שתיהן החליטו שזה הסוף"

בשנה שעברה הזדעזעה ארה"ב מהמוות של שתי בנות זוג וששת ילדיהן המאומצים. המכונית שבה היו השמונה, שכונו "שבט הארט", צנחה מהכביש המהיר לחוף הים מצוק בגובה 30 מטרים.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

משפחה וושינגטון  (צילום: AP)
משפחת הארט(צילום: AP)
 

תעלומת המוות של המשפחה בצפון קליפורניה העסיקה את ארה"ב. ביום חמישי, כשנה אחרי המוות המסתורי של "שבט הארט" ממדינת וושינגטון, הודיעה המשטרה שמדובר במקרה של רצח והתאבדות.

 

תומאס אלמאן, שריף במחוז מנדוסינו בקליפורניה, אמר שהחוקרים פסקו שג'ניפר הארט, האם שנהגה ברכב, דהרה במכוון מהצוק. היא ובת זוגה שרה רצו לרצוח את הילדים ולהתאבד. "היינו צריכים לדעת את העובדות על המקרה כדי שהאמת תצא לאור", אמר השריף.

  (צילום: AP, California Highway Patrol)
זירת ההתרסקות(צילום: AP, California Highway Patrol)
  

ב-26 במרץ 2018 נסעו שמונת בני המשפחה ברכב GMC יוקון. הרשויות מסרו שג'ניפר נסעה במהירות של 144 קמ"ש כשהרכב נפל מהצוק. הגופות של ג'ניפר ושרה נמצאו ברכב שהתהפך. שתיהן היו בנות 38 במותן. בזירת ההתרסקות נמצאו גופותיהם של חמישה מהילדים המאומצים - מרקיס (19), האנה (16),  ג'רמייה (14), אביגייל (14) וסיירה (12).

 

שרידי גופתו של אחד הילדים נמצאו 1.6 ק"מ מהרכב שהתהפך. השריף אלמאן אמר שרק גופתו של דבונטה (15) לא נמצאה. דבונטה, נער שחור, התפרסם ברחבי העולם ב-2014 בזכות תמונה שלו מחבק בבכי שוטר לבן במהלך הפגנה אחרי מותו של מייקל בראון – נער שחור שנורה למוות על ידי המשטרה בפרגוסון, מיזורי.

משפחה וושינגטון  (צילום: AP)
התמונה של הנער והשוטר הלבן(צילום: AP)
 

ג'ניפר הארט דרדרה את הרכב מהצוק שלושה ימים אחרי שרשויות הרווחה במדינת וושינגטון פתחו בחקירה, כדי לבדוק טענות שהיא וזוגתה מזניחות את הילדים ומתעללות בהם. לפי נתיחה שלאחר המוות ג'ניפר נהגה תחת השפעת אלכוהול. בנתיחת הגופות של שלושה מהילדים, והאם שרה, נמצא ריכוז גבוה מאוד של בנדריל – תרופה שגורמת לעייפות ולנמנום.

 

בחקירה התברר ששתי האמהות חיפשו ברשת שיטות התאבדות בשעות לפני הנסיעה. "שתיהן החליטו שזה הולך להיות הסוף", אמר החוקר ג'ף סלייטס. "שאם הילדים לא יכולים להיות איתן – הם לא יהיו עם אף אחד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים