שתף קטע נבחר

תיכון ישראלי זכה באליפות העולם בכדורסל, בידון נפלט לחוף אשדוד: חדשות החג

הישג נהדר לספורט הישראלי: תיכון חדש ת"א זכה באליפות העולם לבתי הספר, מסל הניצחון בשנייה האחרונה. סוכל פיגוע בצומת תפוח, שיגור כושל מעזה. הצתה בישיבה הגדולה ברוסיה, בלייבור איחלו פסח שמח - עם תמונת חלה. וזו התחזית הסוערת לפתיחת חול המועד

 

 

סוכל פיגוע

שוטר סיכל פיגוע דקירה בצומת תפוח שבשומרון. המחבל, בן 20 מסניריא, החשיד את הלוחמים שהיו במוצב במקום, שהחלו לרדוף אחריו. שוטר שעבר במקום והבחין במרדף חסם את דרכו של המחבל עם הניידת. המחבל ניסה לפתוח את הדלת של הניידת - והשוטר ירה בבטנו ופצע אותו באורח אנוש. מלבד המחבל, איש לא נפגע.

 

שיגור כושל מעזה

היום בשעות אחר הצהריים זיהו מערכות הגילוי של צה"ל שיגור כושל של רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל. לא זוהתה נפילה בשטח ישראל, והרקטה התפוצצה ככל הנראה בצד העזתי של הגדר. אמש תקפו כלי טיס וטנק של צה"ל שתי עמדות צבאיות של חמאס ברצועת עזה. זאת, בתגובה לירי שבוצע לעבר כוח צה"ל סמוך לגדר המערכת. סמוך לזמן התקיפה זוהו כמה הפרחות של בלוני נפץ מרצועת עזה.

 

 
תיכון חדש זוכה באליפות העולם (צילום: התאחדות בתי הספר)
תיכון חדש חוגגת את הזכייה באליפות העולם(צילום: התאחדות בתי הספר)

 

אלופי עולם מישראל

תיכון חדש תל אביב זכה ביוון באליפות העולם לבתי הספר, לאחר ניצחון דרמטי 78:79 על תיכון יווני משלשה בשנייה האחרונה. "עשינו את אחד ההישגים הגדולים של הכדורסל הישראלי", אמר המאמן. צפו בסל הניצחון .

 

הטיולים והחילוצים

היום טיילו כ-70 אלף איש בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים. אתמול חולצו שישה מטיילים בטרקטורונים שנקלעו למצוקה באזור ערד. במקביל, חולצו גם שני שייטים בכינרת שהמפרשית שלהם התהפכה.

 

 
פריחה במושב ליבנים (צילום: אבי מועלם)
פריחה במושב ליבנים(צילום: אבי מועלם)

גן לאומי אשקלון (צילום: רונית רוזן, רשות הטבע והגנים)
עם מטריות בגן הלאומי אשקלון(צילום: רונית רוזן, רשות הטבע והגנים)

 

תחזית סוערת 

כמה שעות לפני ליל הסדר ירד בגליל המערבי ברד, וגם חול המועד יתחיל בגשם. על פי התחזית המעודכנת של חברת "מטאו טק" מחר צפוי לשרור בישראל מזג אוויר חריג וקיצוני. החזאים מעריכים כי משעות הצהריים קיים סיכוי לשלג לא רק בחרמון, אלא גם בפסגות בצפון הגולן ואולי אפילו בהר מירון שבגליל העליון. לדברי החזאי ליאור סודרי, ייתכנו אירועי מזג אוויר קיצוניים כמו ברד, רוחות חזקות עד עוצמה של 80 קמ"ש, והצפות בנחלים. זו התחזית המלאה לחול המועד .

 

בידון בחוף אשדוד

לאלו שבחרו לבלות את בוקר החג בחוף אשדוד ציפה מחזה לא שגרתי: מכל דלק נתיק (בידון) של מטוס קרב נפלט מהים לחוף. לאחר בדיקה התברר כי מדובר בבידון של מטוס חיל האוויר. טרם ברור מתי הבידון הושלך או נפל לים, ובאלו נסיבות.המשטרה דיווחה על כך לחיל האוויר, ואנשיו הגיעו למקום ואספו את מכל הדלק, שככל הנראה היה שייך למטוס F-16.

 

 
מיכל דלק של מטוס חיל האוויר בחוף אשדוד (צילום: דודו כהן -אגף החופים עיריית אשדוד)
מכל הדלק הנתיק, בחוף אשדוד(צילום: דודו כהן -אגף החופים עיריית אשדוד)
מפלגת הלייבור בריטניה פסח ציוץ טוויטר (מתוך טוויטר)
הציוץ של הלייבור(מתוך טוויטר)
 

פסח עם חלה

רצתה לברך, ויצאה מקללת: מפלגת הלייבור הבריטית, שהואשמה לא פעם באנטישמיות, בירכה בציוץ פסח שמח - עם תמונת חלה. "בפעם הבאה, ארוחה לכבוד הרמדאן", גיחכו הגולשים.

 

הצתה בישיבה הגדולה ברוסיה

בתקשורת ברוסיה דווח כי מחסן בישיבת "תורת חיים" שבאזור מוסקבה הוצת, כש-60 תלמידים ורבנים התכוננו לארוחת ליל הסדר. צלבי קרס רוססו, איש לא נפגע.

 

"לפתוח בהליכי הדחת טראמפ"

הסנאטורית הדמוקרטית אליזבת וורן, שהודיעה כי היא מתמודדת לנשיאות ב-2020, התייחסה לדו"ח מולר על ההתערבות הרוסית וקראה לפעול להדחת טראמפ. הנשיא הגיב לדו"ח: "בולשיט, תרמית ובזבוז זמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: התאחדות בתי הספר
האלופים מתיכון חדש
צילום: התאחדות בתי הספר
מומלצים