שתף קטע נבחר

הערכה: הרצח בדרום תל אביב - שוד שהסתבך

חוקרי המשטרה סבורים כי האזרח הסיני שנדקר אמש למוות בתל אביב נרצח במהלך מאבק עם שודד שהגיע לדירתו. בת זוגו נדקרה אך הצליחה להימלט מהחלון. גם השודד נפצע - ומצבו קשה-אנוש

 

 

במשטרה ממשיכים לחקור היום (ג') את מותו אמש של נתין זר מסין בדקירות בתל אביב, בהן נפצעה בת זוגו, גם היא מסין. לפי הערכת החוקרים, מדובר בשוד שהסתבך - ונגמר ברצח לאחר עימות בין העבריין לקורבנות בדירתם. השודד עצמו, צעיר כבן 20, נפצע קשה-אנוש במאבק עם בני הזוג, ומטופל בבית החולים.

 

האירוע החל אמש כשעה לפני חצות, אז דווח למוקד 101 של מד"א על גבר ואישה שנמצאו פצועים בדירה ברחוב נווה שאנן בתל אביב. הפרמדיקים שהגיעו למקום מצאו את הגבר, בשנות ה-30 לחייו, ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. בגגון מחוץ לחלון הדירה אותרה בת זוגו של ההרוג, בת 53, שנדקרה ומצבה בינוני.

זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת האירוע, אמש(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מהחקירה עולה כי בני הזוג נפצעו במהלך עימות עם שודד שהגיע לפתע לדירתם. במהלך המאבק הגבר נדקר ונהרג כאמור, בעוד בת זוגו נדקרה גם היא - אך הצליחה להימלט דרך החלון אל הגגון.

 

במקביל למציאת גופתו של הגבר ובת זוגו הפצועה, הצוותים של מד"א שהוזעקו לנווה שאנן מצאו מחוץ לדירה, ברחוב, צעיר כבן 20 שנפצע בראשו ובגפיו. הוא פונה מחוסר הכרה, גם כן לבית החולים איכילוב. מצבו מוגדר קשה-אנוש. בעוד בתחילה לא היה ברור אם היה קשור לאירוע הסמוך, כעת חושדים החוקרים כי הוא השודד וכי נפצע במהלך העימות עם בני הזוג אותם ניסה לשדוד.

 

הפרמדיקים ארטיום גנרלוב ויאיר גולדשטיין, שהגיעו לזירה, סיפרו: "המשטרה הובילה אותנו לדירה שבתוכה שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם מספר פציעות מדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. בסריקות שבוצעו בדירה אותרה אישה כבת 53 על גגון מחוץ לחלון כשהיא סובלת מפציעות מדממות בפלג גופה העליון. בסיוע כוחות כיבוי שהגיעו למקום חילצנו אותה לרחוב ופינינו אותה במהירות לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי כשמצבה בינוני ויציב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים