שתף קטע נבחר

המשטרה חוקרת: השחתה בישיבה שבראשה עמד הרב שנרצח בפיגוע

חקירה נפתחה בעקבות דיווח על עקירת שער ישיבת ההסדר "עוז ואמונה" בדרום תל אביב. בראש הישיבה עמד הרב אחיעד אטינגר, שנרצח לפני חודש וחצי בפיגוע בצומת אריאל

נזק שנגרם לשער בישיבה עוז ואמונה בת
הנזק שנגרם לשער ישיבת "עוז ואמונה" בתל אביב(דוברות המשטרה )

שער ישיבת ההסדר "עוז ואמונה" בדרום תל אביב נעקר הלילה (יום ו') ממקומו. בראש הישיבה עמד הרב אחיעד אטינגר, שנרצח לפני חודש וחצי בפיגוע בצומת אריאל. המשטרה פתחה בחקירה.

 

מהמשטרה נמסר כי הבוקר התקבל במוקד דיווח בגין גרימת נזק לישיבה ברחוב יסוד המעלה בעיר. שוטרים וחוקרים הגיעו למקום ואספו ממצאים, ונסיבות האירוע נבדקות.

הרב אחיעד אטינגר נרצח פיגוע צומת אריאל (צילום: עופר עמרם)
הרב אחיעד אטינגר(צילום: עופר עמרם)

 

 

הרב אטינגר נפצע אנושות בפיגוע, ומת מפצעיו כעבור יום. הוא הותיר אחריו 12 ילדים יתומים. בישיבה בשכונת נווה שאנן, שאותה ניהל, התכנסו בבית הכנסת לאחר ההודעה על פטירתו. "החלום שלו היה להפריח את האזור הזה", סיפר אחד מהם על הרב שירה במחבל לאחר שזה דקר וירה למוות בסמ"ר גל קיידאן.

 

הרב ירון אדוריאן, שמלמד בישיבה, אמר לאחר מותו של אטינגר כי "הוא הגיע למקום הזה, נווה שאנן, שכונה עזובה שבשנים האחרונות הפכה להיות החצר האחורית של תל אביב. יהודים הלכו ונטשו אותה. הוא הגיע לפה כדי להחזיר את הפנים של היהדות לשכונה. אדם אחר כבר מזמן היה מרים ידיים, מתייאש ועושה לביתו, אבל הוא החליט על החזון הזה והתמסר אליו בהתמדה מופלאה. הדרך היחידה והטובה ביותר להנציח את זכרו זה שהמקום הזה יהיה מקום פורח, שוקק חיים ואבן שואבת של אנשים שיושבים פה ולומדים תורה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דוברות המשטרה
הנזק בישיבה
דוברות המשטרה
מומלצים