שתף קטע נבחר

צ'אנס בן ה-8 קפץ עם אחותו ממכונית שנחטפה

גיבור היום בארה"ב הוא ילד שהציל את אחותו וברח איתה ממכונית שחטף גבר שמכור לסמים. בתיעוד הילד פותח את הדלת וקופץ עם האחות לכביש

בארה"ב מהללים ילד בן שמונה שהציל את אחותו, ונמלט איתה ממכונית נוסעת שנחטפה. "הוא גיבור", אמרה המשטרה באוהיו על הילד צ'אנס בן השמונה.

החטיפה הייתה בשבוע שעבר. ניטה, הסבתא רבתא של צ'אנס ואחותו סקיילר בת העשר, לקחה חברה לבית החולים – ושני הילדים היו במושב האחורי.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

כשהמכונית הגיעה בחמישי אחר הצהריים לבית החולים בעיר מידלטאון ניטה בת ה-69 יצאה מהמכונית כדי לקחת את חברתה לחדר המיון. היא הייתה בטוחה שנעלה את הרכב.

 

 

ארה
 

שניות אחרי שניטה עזבה את המכונית והשאירה את הילדים לבד נכנס למכונית דלוויר סינג, בן 24 שמכור להירואין. צ'אנס פתח את דלת המכונית כדי לברוח עם אחותו, אך סינג תפס את הילדה ומנע ממנה לברוח. הוא התחיל לנסוע. ניטה הבחינה בחטיפה ורדפה אחרי הרכב.

 

מצלמת האבטחה תיעדה את בריחתם של שני הילדים הקטנים. צ'אנס פתח את הדלת, תפס את אחותו והשניים קפצו מהמכונית בזמן הנסיעה. סינג נעצר, ומואשם בחטיפה, תקיפה וגניבה. המשטרה במידלטאון הרעיפה שבחים את צ'אנס. "הוא משך את אחותו מהמכונית מבלי לחשוש לשלומו", אמר מפקד המשטרה. "הילד הזה גיבור, אין ספק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים