שתף קטע נבחר

מכוניות יוקרה הוחרמו במירוץ ברחבי אירופה

משטרת גרמניה קיבלה דיווחים על נהגים שדוהרים ב-250 קמ"ש וחסמה את דרכם. 120 מכוניות יוקרה שהשתתפו במירוץ "יורו-ראלי" ברחבי אירופה הוחרמו. בהמשך קיבלו הנהגים אישור לחזור לכביש, בזמן שהחקירה נמשכת

משטרת גרמניה החרימה ביום חמישי יותר ממאה מכוניות יוקרה שהשתתפו במירוץ בלתי חוקי ברחבי אירופה. השוטרים הגרמנים חסמו את כביש A20 והפסיקו את המירוץ של כ-120 נהגי למבורגיני, פורשה, אאודי ו-BMW. הנהגים נדרשו לחנות בחניון שסמוך לעיירה ויזמר ולמסור למשטרה את מפתחות המכוניות.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

 

גרמניה מכוניות יוקרה הוחרמו מירוץ ברחבי אירופה (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)
גרמניה מכוניות יוקרה הוחרמו מירוץ ברחבי אירופה (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

המירוץ היה בקטע בכביש המהיר שבו אין הגבלת מהירות. נהגים שנסעו בכביש המהיר סיפרו למשטרה שמספר נהגים משתוללים ונוסעים במהירות שמגיעה עד 250 קמ"ש. השוטרים שעיכבו את הנהגים אמרו שהם השתתפו במירוץ "יורו-ראלי" מאוסלו לפראג. הנהגים תכננו להמשיך מגרמניה לשצ'צ'ין בפולין, אך משטרת גרמניה שיבשה את התוכנית.

גרמניה מכוניות יוקרה הוחרמו מירוץ ברחבי אירופה (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)
 

הנהגים טענו שהם חלק משיירת מכוניות לצ'כיה, אך שלא מדובר במירוץ – שאסור על פי חוק. "מדובר בסך הכול בכמה חבר'ה שעושים כיף", אמר אחד הנהגים. משטרת גרמניה מסרה שידוע לה שזה לא המצב. היא אספה תמונות ועדויות שמצביעות על כך שמדובר במירוץ בלתי חוקי – שבו נסעו המכוניות גם בנתיב החירום.

 

בשישי אחר הצהריים, בזמן שהמשטרה ממשיכה את החקירה, היא החליטה שהנהגים יוכלו לחזור לכביש. כל אחד מהם קיבל בחזרה את המכונית ונסע לדרכו. בהוראת המשטרה כל נהג התבקש לשמור על מרחק גדול מהנהג שלפניו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
המכוניות בחניון אחרי המבצע המשטרתי
צילום: רויטרס
מומלצים