שתף קטע נבחר

גאווה ישראלית: הישגים מרשימים באולימפיאדת הפיזיקה

חברי המשלחת הישראלית זכו במדליות זהב, כסף וארד בתחרות שנערכה באוסטרליה. מנכ"ל משרד החינוך: "נמשיך להשקיע משאבים בתלמידים"

 

  

חברי נבחרת ישראל בפיזיקה זכו במדליות זהב, כסף וארד באולימפיאדה האסייתית לפיזיקה, שהתקיימה במהלך השבוע האחרון באוסטרליה.

 

אביב טילינגר מבית הספר הדמוקרטי ע"ש יעקב חזן בכוכב יאיר זכה במדליית זהב, אייל וולך מבית הספר מוסינזון בהוד השרון זכה במדליית כסף וערן מן מבית הספר מקיף צפית בכפר מנחם זכה במדליית הארד. עומרי רבד, גם כן ממקיף צפית, זכה בצל"ש.

 

האולימפיאדה האסייתית לפיזיקה מתקיימת משנת 2000 ותלמידים ישראלים מתחרים בה החל משנת 2001. השנה התקיימה האולימפיאדה באוסטרליה והשתתפו בה 200 תלמידים מ-25 מדינות.

חברי נבחרת ישראל בפיזיקה (צילום: מרכז מדעני העתיד)
הישגים מרשימים. חברי המשלחת הישראלית(צילום: מרכז מדעני העתיד)
 

משרד החינוך ומרכז מדעני העתיד של קרן מיימונידיס מכשירים את התלמידים לקראת האולימפיאדה. נבחרת התלמידים שהשתתפו בתחרות הנוכחית הוכשרה במרכז חוסידמן לנוער שוחר מדע שבאוניברסיטת בן גוריון בנגב. המנהל האקדמי של המשלחת פרופ' חזי יוסף.

 

"אני מברך את הנבחרת על ההישג המרשים שלה", אמר מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב. "פיזיקה היא אחד ממנועי הקטר החשובים של המדע, ולכן אנו רואים בה תשתית חשובה להשקעה. במסגרת התכנית הלאומית אנחנו פועלים לחזק את הלימודים במסלול של 5 יחידות לימוד ולהגדיל את מספר הלומדים כדי להמשיך ולהצעיד את מדינת ישראל קדימה".

 

מנכ"ל מרכז מדעני העתיד, אלי פריד: "נבחרת ישראל בפיזיקה הביאה גאווה רבה למדינת ישראל. ההישגים המרשימים של חברי המשלחת הם תוצאה של מאמץ והתמדה יחד עם הכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר לה הם זוכים. התלמידים שלנו מפגינים יכולות ברמה גבוהה למול תלמידים מכל העולם ובכוונתנו להמשיך להעניק להם כלים איכותיים, שיסייעו להם לפרוץ את הדרך ולהגיע להישגים אישיים ולאומיים".

 

בקיץ הקרוב צפויה ישראל לארח את האולימפיאדה הבינלאומית. "אנו נרגשים לקראת אירוח האולימפיאדה הבינלאומית בפיזיקה בישראל בקיץ הקרוב בהשתתפות עשרות מדינות ברחבי העולם ומאחלים לחברי נבחרת ישראל, שימשיכו להצליח ולהוביל", אמרו במשרד החינוך ובמרכז מדעני העתיד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מרכז מדעני העתיד
חברי המשלחת הישראלית
צילום: מרכז מדעני העתיד
מומלצים