שתף קטע נבחר

נכד חדש למרים פרץ: "שיהיה שלום והוא לא יצטרך ללבוש מדים"

"אם הבנים", ששכלה שניים מילדיה בצבא, חובקת נכד חדש - 16 במספר: "אני מביטה בו - אוריאל ואלירז היו כאלה בדיוק". היא הוסיפה: "התפילה הראשונה היא שה' ישמור עליו"

נכד חדש נולד אמש (ד') לכלת פרס ישראל מרים פרץ, ששכלה את שני בניה, אלירז ואוריאל ז"ל, במהלך שירותם הצבאי. בשיחה עם ynet היא סיפרה: "התפילה הראשונה היא שה' ישמור עליו שיהיה פה שלום והוא לא יצטרך ללבוש מדים".

מרים פרץ נכד חדש ()
פרץ והנכד החדש

"אני מביטה בו ואומרת - אוריאל ואלירז היו כאלה בדיוק. גידלתי אותם ודאגתי להם ואיזה פספוס זה היה, איך שהחיים שלהם נלקחו", שיתפה פרץ. "איזה יפה היה אם הם היו היום חיים ועומדים ליד אח שלהם ומחבקים אותו, איזה יופי של רגע זה היה".

 

מדובר בצאצא של בנה אביחי ורעייתו חני. "לפני שהתינוק נולד שרתי לאוזניים של אמא שלו את שיר המעלות, ושם כתוב ה' ישמור צאתך ובוארך עד עולם. צאתך שאתה יוצא מבטן אמך ובואך - זה שאתה בא אלינו לעולם, שזה יהיה בשלום. התפילה הזאת היא לא רק על נכד שלי אלא על כל הילדים שלנו".

 

פרץ שכלה את בנה הבכור אוריאל ב-25 בנובמבר 1998 במארב בדרום לבנון. ב-26 במרץ 2010 נהרג בנה השני, אלירז, בהתקלות עם חוליית מחבלים ברצועת עזה. כיום היא חובקת 15 נכדים ועוד אחד חדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים