שתף קטע נבחר

רצח מול המצלמות בטמרה: יצא מהרכב וירה מטווח קצר

הלילה נורה למוות ליד ביתו בטמרה וסאם ג'ודאת יאסין, תושב העיר, בידי רעול פנים. בתיעוד מצלמות האבטחה נראה הרוצח יוצא מרכב ויורה. מהמשטרה נמסר כי "בשלב זה הרקע לאירוע עדיין לא ברור והחקירה בעיצומה"

 

 

וסאם ג'ודאת יאסין (44) תושב טמרה, נורה אמש (שבת) למוות ליד ביתו על ידי רעול פנים. הוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו. הרצח תועד במצלמת אבטחה שהייתה במקום.

 

בתיעוד ניתן לראות את הקורבן מדבר בטלפון, כאשר לידו נעצר רכב עם שני אנשים בתוכו. אחד מהם שהיה רעול פנים יצא מהרכב, ירה מטווח קצר מספר יריות לעברו ונמלט מהזירה יחד עם השותף שלו. תוך שניות הגיעו עשרות אנשים לזירה והתקשרו למד"א. במשטרה ציינו כי "בשלב זה הרקע לאירוע עדיין לא ברור והחקירה בעיצומה".

אירוע ירי בטמרה ()
יוצא מהרכב, ורוצח

אירוע ירי בטמרה ()

 

רצח טמרה וסאם ג'ודאת ()
זירת הרצח בטמרה

רצח טמרה וסאם ג'ודאת ()
הנרצח, וסאם ג'ודאת יאסין

תושבים מהעיר טמרה סיפרו כי יאסין פתח לפני כמה ימים חנות תכשיטים בעיר והתחתן לפני כמה חודשים. קרוב משפחתו אמר: "אנחנו מופתעים ולא יודעים למה רצחו אותו. אין שום סיבה שירצחו אדם מכובד שלא קשור בשום סכסוך". הוא הוסיף: "על המשטרה להגיע לרוצחים כמה שיותר מהר ולא לזלזל בעניין. אם לא יגיעו לרוצחים הם ימשיכו לרצוח אנשים".

 

בעיר טמרה סובלים בתקופה האחרונה מארועי ירי ואלימות קשה, בהם מקרי שוד ואף ירי לעבר בתים ובתי עסק. בעקבות האירועים המשטרה מסיירת בעיר 24 שעות ביממה. חלק מתושבי העיר קראו להשבית אותה בעקבות הרצח עד שיתקבלו החלטות שיובילו להפסקת האלימות והפשיעה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים