שתף קטע נבחר

פעילי BDS קטעו הופעה של סופר ישראלי בגרמניה: "אתה רוצח ילדים"

הסופר אריה שליקר הציג ספר חדש העוסק באנטישמיות בגרמניה, כאשר מפגינים התפרצו בקריאות והשמיעו מוזיקה בעוצמה גבוהה. בקליפורניה: פעילים פרו-פלסטינים קטעו אירוע בעד ישראל באוניברסיטה

  

 

קבוצה של פעילי BDS, חלקם ישראלים, קטעה אירוע בהשתתפות סופר ישראלי-גרמני בגרמניה. באירוע הציג הסופר, אריה שליקר, ספר חדש שפירסם, העוסק באנטישמיות בגרמניה. צפו בתיעוד התקרית.

 

שליקר הציג את הספר בפני קהל של כמאה בני אדם בעיירה אוריך שבצפון-מערב גרמניה, והקריא קטעים ממנו. לפתע כמה פעילים מתנועת החרם התחילו להשמיע מוזיקה בעוצמה גבוהה, וצעקו לעבר הסופר "פושע מלחמה", "רוצח ילדים" ו"נציג של מדינת אפרטהייד".

פעילי BDS קטעו הופעה של סופר ישראלי בצפון גרמניה ()
"פושע מלחמה". פעילי BDS קטעו אירוע של סופר ישראלי

כמה מהמשתתפים קמו על רגליהם וקראו למפגינים לעזוב, אך אלה המשיכו לשבש את האירוע. כעבור כמה דקות הם הוצאו מהאולם, והופעתו של שליקר נמשכה. אנשי משטרה גרמנים עיכבו את אנשי ה-BDS ולקחו את פרטיהם.

 

"ההפרעה לאירוע שלי מראה שיש אנטישמיות בגרמניה בשמאל ובקרב ה-BDS", אמר שליקר בעקבות התקרית. "האנשים שהפריעו לי אינם מעוניינים בדיאלוג. לא היתה לי בעיה להשיב לשאלות שלהם, אך הם לא רצו להקשיב. מדובר בפעילי BDS רדיקלים, שתומכים בטרור בדרך שבה הם עושים דה לגיטימציה למדינת ישראל. הקהל יכול היה לחוות איך נראית אנטישמית רדיקלית מהשמאל".

 

שליקר, יליד גרמניה שעלה לארץ בשנת 2001, משמש כראש אגף קשרי חוץ במשרד לענייני מודיעין, ויועץ של השר ישראל כץ. ספרו החדש נקרא "האנטישמיות הגרמנית החדשה - האם יהודים היום שייכים לגרמניה".

 

 

סטודנטים אמריקאים פרו פלסטינים פוצצו כנס פרו ישראלי באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס ()
סטודנטים פרו פלסטינים פוצצו כינוס פרו-ישראלי באוניברסיטת קליפורניה

סטודנטים אמריקאים פרו פלסטינים פוצצו כנס פרו ישראלי באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס ()

לאחר התקרית התברר כי אחד מפעילי ה-BDS שהפריע להופעתו של שליקר מועמד לדין בארצות הברית על הפרעה לחברת הכנסת עליזה לביא באירוע בשנת 2017 בברלין.

 

בתקרית נוספת, סטודנטים אמריקנים פרו-פלסטינים פוצצו כינוס בעד ישראל, שהתקיים באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס בהשתתפות סטודנטים אמריקנים וכורדים. הם התפרצו באירוע וקראו "לא רוצים שתי מדינות, רוצים 1948" ו"לשחרר את פלסטין". משטרת הקמפוס הוזעקה לאולם בו נערך הכינוס והוציאה ממנו את המתפרעים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים