שתף קטע נבחר

245 גרם: התינוקת הקטנה בהיסטוריה

סייבי נולדה כבר בשבוע ה-23 להריון במשקל 245 גרם - כמו תפוח. היא התינוקת הקטנה ביותר אי פעם שמצליחה לשרוד. "לא האמנתי", אמרה האם

תינוקת זעירה שנולדה במשקל של תפוח שוחררה לביתה מבית החולים בסן דייגו, חמישה חודשים אחרי הלידה. בית החולים חשף ביום רביעי את סיפורה של סייבי, שנולדה בדצמבר במשקל של 245 גרם בלבד.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

ה תינוקת סייבי ה קטנה בהיסטוריה בית חולים סן דייגו ארה
סייבי. נולדה במשקל 245 גרם(צילום: AP)

אחרי הלידה אמרו הרופאים להוריה של סייבי שהיא כנראה תמות תוך כמה שעות. למרות התחזיות היא הפכה לתינוקת הקטנה ביותר אי פעם שמצליחה לשרוד. השיא הקודם היה שייך לתינוקת שנולדה בגרמניה ב-2015 במשקל 252 גרם. בקטגוריית הבנים השיא מגיע מטוקיו: בחודש פברואר תינוק ששקל בלידתו רק 268 גרם שוחרר לביתו בריא ושלם.

ה תינוקת סייבי ה קטנה בהיסטוריה בית חולים סן דייגו ארה
(צילום: AP)
אמה של סייבי ילדה אותה בניתוח קיסרי כבר בשבוע ה-23 להריונה. "הרופאים אמרו שהלידה המוקדמת הכרחית מכיוון שהם גילו שמשקל העובר לא עולה ושחיי האם בסכנה מיידית", הסבירו בבית החולים.
ה תינוקת סייבי ה קטנה בהיסטוריה בית חולים סן דייגו ארה
(צילום: AFP)
 

הרופאים בסן דייגו סיפרו שבתום טיפולים ממושכים שוחררה החודש סייבי לביתה, במשקל של 2.5 ק"ג. "סייבי לא חוותה כמעט אף אחד מהאתגרים הרפואיים שבדרך כלל אופייניים לפגים זעירים, כמו דימומים במוח ובעיות לב וריאות", אמרו הרופאים.

 

אמה של סייבי אמרה שהלידה שלה הייתה "היום הכי מפחיד בחיים שלי". האם, שבחרה שלא להיחשף, הוסיפה שלא האמינה שבתה תשרוד: "אמרתי להם כל הזמן - 'היא לא הולכת לשרוד. אני רק בשבוע ה-23 להריון'".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
סייבי. נולדה במשקל 245 גרם
צילום: AP
מומלצים