שתף קטע נבחר

מאסר לכוכב רשת שנתן להומלס עוגיות עם משחת שיניים

כוכב יוטיוב מספרד החליט להגדיל את מספר העוקבים שלו בעזרת מתיחה אכזרית: הוא חילק לחסר בית עוגיות אוראו ממולאות במשחת שיניים, והעלה תיעוד לרשת. הוא נשלח למאסר וישלם לקורבן 20 אלף אירו

בית משפט בברצלונה גזר עונש מאסר של 15 חודש על כוכב יוטיוב, שנתן להומלס עוגיות אוריאו ממולאות במשחת שיניים – והעלה לרשת תיעוד של המתיחה. השופטת בברצלונה קבעה שהיוטיובר קנגחואה רן ישלם להומלס פיצויים של 20 אלף אירו, ולא יהיה פעיל בשום רשת חברתית בחמש השנים הקרובות.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

קנגחואה קגנואה רן יוטיוב יוטיובר מאסר ספרד  ()
קנגחואה רן. 15 חודשי מאסר

קנגחואה רן, שמכונה "ריסט", נולד בסין וגדל בספרד. לפי הגרדיאן הוא אחד היוטיוברים הפופולאריים בספרד ובאמריקה הלטינית ויש לו יותר ממיליון עוקבים. ב-2017 אחד העוקבים שלו אתגר אותו, ודרש ממנו למתוח אדם זר ולתת לו עוגיות אוריאו עם משחת שיניים במקום המילוי הלבן שנמצא בעוגיות.

 

כוכב הרשת בן ה-21 מצא הומלס רומני שחי ברחוב בברצלונה, העניק לו את העוגיות ושטר של 20 אירו – ותיעד את חסר הבית אוכל את העוגיות. בהמשך חסר הבית הקיא. "אולי קצת הגזמתי, אבל תסתכלו על חצי הכוס המלאה: זה עזר לו לנקות את השיניים", אמר כוכב הרשת. "אני לא חושב שמאז שהוא נהיה עני הוא צחצח את השיניים שלו".

קנגחואה קגנואה רן יוטיוב יוטיובר מאסר ספרד  ()
המתיחה של הצעיר הספרדי

הסרטון עורר סערה וירד מהרשת אחרי כמה ימים. "ריסט" חיפש את חסר הבית, ותיעד את עצמו מעניק לו "פיצוי" של 20 אירו. "אם הוא היה אדם נורמלי אף אחד לא היה אומר כלום. אנשים מתלוננים בגלל שהוא קבצן", אמר קנגחואה בסרטון. התקשורת הספרדית דיווחה שבנוסף נתן הצעיר לבת של חסר הבית 300 אירו - כדי שלא תנקוט נגדו צעדים משפטיים. השופטת שחרצה את דינו אמרה שלא מדובר באירוע בודד, ושליוטיובר יש עבר של התנהגות אכזרית נגד קורבנות תמימים שקל לפגוע בהם. היא הרשיעה אותו בהפרת היושרה המוסרית.

קנגחואה קגנואה רן יוטיוב יוטיובר מאסר ספרד  ()
  

בדברי הסיכום שלה אמרה השופט שהצעיר הספרדי "השפיל והטריד אדם מבוגר, פגיע וחסר בית, שחייו נהרסו בגלל אלכוהוליזם והחיים ברחובות". היא אמרה שהסיבה ש"ריסט" השפיל אותו הייתה מתוך "כוונה מחליאה" להגדיל את מספר העוקבים שלו. "אנשים אוהבים דברים חולניים", הסביר קנגחואה את מעשיו בבית המשפט.

 

לפי "ניו יורק טיימס" למרות עונש המאסר לא בטוח שהוא יישלח לכלא. זאת ההרשעה הראשונה של הצעיר בן ה-21, ובספרד לא נוהגים לשלוח לכלא מורשעים בעבירות לא אלימות שנגזרו עליהם פחות משנתיים מאסר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים