שתף קטע נבחר

דחף ילד מהקומה ה-3 בקניון: "חיפשתי מישהו להרוג"

ארה"ב: עונש מאסר של 19 שנים הוטל על עמנואל ארנדה בן ה-24 שדחף ילד בן 5 מקומה שלישית בקניון במינסוטה, ופצע אותו אנושות. "אנו מקווים שתחווה את הכאב והסבל שגרמת לבן שלנו", כתבו הורי הילד שמצבו השתפר

עמנואל ארנדה בן ה-24 נשלח ל-19 שנים בכלא לאחר שדחף את לנדן בן ה-5 מהקומה השלישית בקניון במינסוטה לפני כחודש וחצי. לנדן נפצע אנושות בנפילה אך מצבו התייצב ולא נשקפת סכנה לחייו. ארנדה הודה בניסיון לרצח ממדרגה שלישית.

 

ארה
עמנואל ארנדה(צילום: EPA)

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

"אנו מקווים שתחווה את הכאב והסבל שגרמת לבן שלנו", כתבו הוריו של לנדן לארנדה בהצהרה שהוקראה על ידי התובע בבית המשפט. "אתה צריך לקבל את העונש המקסימלי כדי שתבין את ההשלכות של מעשיך", הוסיפו. עם זאת, ההורים כתבו בהצהרה כי הם סולחים לארנדה. "אני לא יכולה לשפוט או לשנוא אותך", אמרה אמו של לנדן. "אני מלאה באהבת האל, וגופי מלא בשמחה כשאני רואה את בני מבריא בצורה פלאית מול עיניי", הוסיפה.

 

לפני עשרה ימים ההורים החלו לגייס כספים עבור בנם וכתבו כי הוא סובל מסיבוכים של פציעותיו שדורשים הליכים רפואיים נוספים. במהלך הקמפיין נאספו תרומות בסכום של יותר ממיליון דולרים עבורו.

 

ארנדה הודה כי דחף את הילד מגובה של כ-12 מטרים, ואמר לחוקרי המשטרה כי ביקר בקניון במשך שנים תוך ניסיונות לדבר עם נשים, אך נדחה מספר פעמים, מה שגרם לו לתסכול וכעס. הוא סיפר כי "חיפש מישהו להרוג" וכי התכוון להרוג אדם מבוגר אך בסופו של דבר בחר בילד.

 

מרישומי העבר עולה כי ארנדה, תושב מיניאפוליס, הורשע בעבר פעמיים בעבירות, בהן תקיפה, הסגת גבול והסבת נזק לרכוש. בעבר נאסר עליו להיכנס לַקניון במשך שנה אחרי שביולי 2015 הוא נראה זורק חפצים מהקומה השלישית לקומה הראשונה. באוקטובר 2015 הפר את האיסור ואז זרק כוס שתייה על אישה במסעדה, ונאסר עליו שוב להיכנס לקניון – עד דצמבר 2017. באותה עת הוגדר ארנדה כקבצן.

 

חבריו ובני משפחתו של ארנדה סיפרו לתקשורת האמריקנית כי הוא טופל בעבר מספר פעמים בשל מחלות נפש שכללו דיכאון וסכיזופרניה. במשפטו של ארנדה עורך דינו לא ניסה לטעון להגנת אי שפיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים