שתף קטע נבחר

רצח 4 בני משפחה וקבר אותם במדבר

שלוש שנים אחרי שנעלמו מביתם בקליפורניה נמצאו הגופות של ארבעת בני משפחת מק'סטיי קבורות במדבר. בחקירת הרצח התברר: שותף עסקי של אבי המשפחה הסתכסך איתו, ורצח את הארבעה במכות פטיש

בתום משפט שנמשך יותר מארבעה חודשים הורשע גבר מדרום קליפורניה ברצח של ארבעה בני משפחה, שאת גופותיהם קבר במדבר.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

פרשת היעלמותם של בני משפחת מק'סטיי הטרידה את מנוחתם של החוקרים בקליפורניה. בפברואר 2010 נעלמו ארבעת בני המשפחה מביתם מסן דייגו: האב ג'וזף בן ה-40, רעייתו סאמר בת ה-43 והילדים ג'אני וג'וזף, בני ארבע ושלוש.

קליפורניה ארה
הקורבנות ממשפחת מק'סטיי(צילום: MCT)
 

כעבור שלוש שנים נמצאו שרידי הגופות של ארבעת בני המשפחה קבורים בחולות ליד ויקטורוויל, צפון מזרחית ללוס אנג'לס. החקירה קבעה שהארבעה נרצחו בביתם ביום שבו נהרגו. הם נרצחו במכות פטיש – שנמצא במקום שבו נקברו הגופות.

 

שנה אחרי מציאת הגופות עצרה המשטרה את צ'רלס "צ'ייס" מריט, בן 62. באיכון סלולרי שערכו הרשויות הוכח שהוא היה באזור שבו נקברו הגופות כמה ימים אחרי ההיעלמות ב-2010.

קליפורניה ארה
הרוצח מריט(צילום: AP)
 

בחקירה התברר שמריט, רתך במקצועו, היה שותף עסקי של ג'וזף מק'סטיי – בעל עסק למזרקות דקורטיביות. לשניים היה סכסוך כספי. זאת הסיבה, טענה התביעה, שהוא החליט לרצוח את ארבעת בני המשפחה.

 

חבר המושבעים החליט אתמול (יום ב') להרשיע את מריט בארבעה סעיפי רצח. התביעה תדרוש לגזור על מריט עונש מוות. המושבעים יצטרכו לבחור בין האפשרות הזאת למאסר עולם ללא חנינה.


פורסם לראשונה 10/06/2019 22:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים