שתף קטע נבחר

בן תשע על קורקינט נפצע קשה מאוד מפגיעת אוטובוס בדרך לבית הספר

אוטובוס פגע בילד בן התשע בצומת הרחובות רמב"ם וסמילנסקי סמוך לתחנה המרכזית בחדרה. צוות מד"א שהוזעק למקום העביר את הילד במצב קשה מאוד לבית החולים הלל יפה בעיר. חובש מד"א: "אזרחים סיפרו שהוא נפגע כשחצה את הכביש"

 

 

 

 

ילד בן תשע רכוב על קורקינט נפצע הבוקר (יום ג') באורח קשה מאוד מפגיעת אוטובוס בדרכו לבית הספר בצומת הרחובות רמב"ם וסמילנסקי ליד התחנה המרכזית בחדרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בעיר כשהוא סובל מחבלות בגפיים. הילד הובהל לחדר ניתוח וצפוי לעבור בקרוב למחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים שניידר.

 

ד"ר יורם וולף, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית בהלל יפה ומי שהיה בין המנתחים שטיפלו בילד, מסר: "הבוקר הגיע לבית החולים הלל יפה ילד בן תשע שהיה מעורב בתאונת דרכים שבה שאוטובוס עבר על פלג גופו התחתון. הוא הובהל לחדר ניתוח, שם נותח על ידי צוות גדול של רופאים כירורגים כלליים, מנתחים פלסטים, מרדימים אורטופדים, אורולוגים ונפרולוגים. הוא עבר שחזור של הגפה והועבר במצב טוב להתאוששות".

 

מיקום תאונת הדרכים בה נפגע ילד על קורקינט בחדרה (צילום: שמיר אלבז)
זירת התאונה בחדרה(צילום: שמיר אלבז)

מיקום תאונת הדרכים בה נפגע ילד על קורקינט בחדרה (צילום: שמיר אלבז)
(צילום: שמיר אלבז)

מיקום תאונת הדרכים בה נפגע ילד על קורקינט בחדרה (צילום: שמיר אלבז)
(צילום: שמיר אלבז)
 

מבית החולים נמסר עם הגעת הילד כי הוא "מטופל בחדר הטראומה, מצבו קשה מאוד אך יציב". בוחני התנועה של המשטרה הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

 

הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 7:56. חובש רפואת חירום מד"א רפאל בוהדנה מסר כי "הילד שכב על הכביש במרחק של מטרים מהקורקינט שהתעקם. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות קשות בגפיים", סיפר.

 

לדברי החובש, "אזרחים שהיו עדים לתאונה סיפרו לנו שהוא נפגע מאוטובוס בעת שחצה את הכביש. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, קיבועים וטיפול לכאב ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים הלל יפה בעיר כשמצבו קשה ויציב".

 

החל מהחודש הבא, הרכיבה על אופניים וקורקינטים חשמליים תותר לבני 16 ויותר בלבד. בנוסף, הרוכבים יחויבו לחבוש קסדה עם מחזיר אור וכן להחזיק בתיאוריה לפני עלייה על הכלי.

 

עד כה, רק כ-200 בני אדם שלא הוציאו מעולם רישיון נהיגה הוציאו היתר רכיבה מיוחד אחרי שצלחו את התיאוריה הייעודית לאופניים חשמליים וקורקינטים. עם זאת, במשרד התחבורה לא פירטו כמה תלמידים צלחו את התיאוריה במבחנים שנערכו בבתי הספר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים