שתף קטע נבחר

רמי נהרג בחיפה: "עבד שנים בבניין שבו מצא את מותו"

רמי איוב, הפועל שנפל אל מותו בעת עבודה בבניין ברחוב טשרניחובסקי בחיפה, עבד שנים במקום ואף התגורר ברחוב סמוך. חברו מספר כי היה בעל ניסיון רב וכנראה איבד את שיווי משקלו בעת שיצא לבצע תיקון בקומה השישית של המבנה

 

  

רמי איוב (43), הפועל שנפל אל מותו ביום שני בעת עבודה בבניין ברחוב טשרניחובסקי בחיפה, התגורר ממש בסמוך למקום שבו איבד את חייו, ועבד בו במשך שנים רבות. חברו של איוב רוג'ה דאהר, סיפר כי הוא עבד בבניין המשרדים אסטרא בלב השכונה במשך שנים, וככל הנראה איבד שיווי משקל בעת התקנת חלון בקומה השישית.

 

"הוא הוא עובד בעסק לחלונות ואלומיניום שרכש מאביו. כיום הוא עוסק בעיקר בהתקנות, ועשה את כל העבודות של האלומיניום בבניין",סיפר. "אנחנו עוד לא יודעים מה בדיוק קרה שם, אבל הוא איבד את שיווי המשקל ונפל. יש לו פחד גבהים. כנראה שיצא להרכיב איזה בורג מבחוץ, כי מצאו את המברגה שלו על אדן החלון החיצוני".

 

איוב היה גרוש והותיר אחריו בן, הורים ושלוש אחיות.

רמי איוב, ההרוג בתאונת עבודה בבניין בחיפה (באדיבות המשפחה)
היה בעל ניסיון רב. רמי איוב(באדיבות המשפחה)

הבניין ממנו נפעל פועל בניין בחיפה ונהרג (צילום: דוברות מד
זירת התאונה בחיפה(צילום: דוברות מד"א)

בשעה 11:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת העבודה. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר עם פגיעה-רב מערכתית, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. חובש באיחוד הצלה אמיר חיאק מסר כי "עוברי אורח סיפרו שהפועל התקין חלונות בבניין משרדים. למרבה הצער, לא נותר אלא להמתין לקביעת מותו עקב אופי הפציעות הקשות שמהן סבל".

 

עורך הדין ישראל אסל, היועץ המשפטי של הפורום למניעת תאונות עבודה, מסר: "בפרק זמן קצר של פחות מ-12 שעות נהרגו שני פועלים בתאונות עבודה. שנת 2019 מסתמנת כשנת דמים קשה במיוחד בכל קנה מידה, ולמרות הדם הרב שנשפך באתרי הבנייה אין אנו רואים עדיין שהשר חיים כץ ומשרדו עושים מאמצים למנוע את התאונה הבאה. הגיע העת שמפקחי המשרד ייצאו לשטח ויאכפו את חוקי הבטיחות והעבודה", המשיך אסל, "גם אם 18 מפקחים אחראים על 15 אלף אתרי בנייה ניתן לייצר מידי שנה מאות כתבי אישום נגד מפרי חוק, ולהעביר מסר חד וברור לקבלנים - דם הפועלים אינו הפקר".


פורסם לראשונה 11/06/2019 21:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים