שתף קטע נבחר

אישום נגד חשוד בשוד הבנק בערד: "שדד 4.5 מיליון שקל"

מוחמד סמואיל, בן 25, מואשם כי כלא את עובדי בנק מזרחי-טפחות בערד, ושדד מהסניף כ-4.5 מיליון שקל שקלים באמצעות אקדח. בפרקליטות ציינו כי נכון למועד כתב האישום טרם הושבו כ-800 אלף שקל. סמואיל הכחיש את המיוחס לו

פרקליטות מחוז דרום הגישה אתמול (יום ג') לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מוחמד סמואיל, תושב העיר בן 25, בגין שוד, עבירות בנשק וכליאת שווא. לפי כתב האישום, סמואיל כלא את עובדי בנק מזרחי-טפחות בערד, ושדד כ-4.5 מיליון שקל שקלים באמצעות אקדח. בבקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים ציינו בפרקליטות כי נכון למועד כתב האישום טרם הושבו כ- 800 אלף שקל.

 

פתק  שוד ערד בנק מזרחי טפחות מוחמד סמואיל (צילום: דוברות המשטרה)
האקדח בו השתמש לפי החשד(צילום: דוברות המשטרה)

 

בכתב האישום צוין כי הוא הגיע לבנק ברכב הקאדילק שלו, ניגש למשרד סגן המנהל, כיוון לעברו את האקדח והגיש פתק שבו דרש להעביר סכומי כסף לאנשים שלהם היה חייב כספים. בשלב מסויים אחת העובדות ניצלה הזדמנות והזעיקה עזרה באמצעות שליחת הודעות מייל למכותבים שונים. 

 

פתק  שוד ערד בנק מזרחי טפחות מוחמד סמואיל (צילום: דוברות המשטרה)
הפתק שנמסר לפקידת הבנק(צילום: דוברות המשטרה)

שוטר משטרת ערד שהגיע למקום חייג לסגן מנהל הבנק, וביקש לשוחח עם הנאשם. בשיחה עמו אמר הנאשם "אם מישהו נכנס אני יורה בו, תנו לי 10 דקות וכולכם בחיים". המשטרה השתלטה לבסוף על האירוע ללא נפגעים.

 

בחקירתו במשטרה הכחיש סמואיל את המיוחס לו וטען כי הוא לא זוכר את האירוע. הפרקליטות הגישה נגדו כאמור בקשה למעצר עד תום ההליכים בה נטען כי "הנאשם ביצע את מעשיו באכזריות, תוך שימוש בנשק חם, והכל בשם תאווה ובצע כסף". עוד נכתב בבקשה כי "מעשיו אלו מלמדים על תעוזתו ועל היותו אלים ומסוכן לציבור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
האקדח בו השתמש סמואיל לפי החשד
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים